heavenstay

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Michelle Viiala - 5 juni 2012 22:30

Tjaa alla bloggläsare//bloggare



Då sitter man här & bloggar igen efter en heldag med att inte komma in på bloggen vilket jag blev arg över jag som behövde skriva av mej i morse men inte då men nu får jag äntligen göra det mannen min kom hem sent idag eftersom han åkte med grannen hem men de gör inget eftersom han är ju ledig imorgon eftersom det är Nationaldagen VARFÖR dom nu ändra dagen??Hmm jaja. Idag har man inte gjort så himla mycket mer än att tagit de lugnt och bloggat en del på sin nya www.heavenstay.bloggsida.se så nu har man mycket att göra på dom båda men de kan jag gott ha efter denna allt går åt skogen dageninte för att de stör mej men.

Varför jag vill ha bloggadress med heavenstay är för att jag har en låt som är favorit på Takidas skiva som heter heavenstay den är såå jäkla bra .. 


Nu ikväll så har man fått gjort lite diskat och duschat efter duschen blev det tvättstugan med den underbarste och sen gick vi ut med hundarna och träffade SJÄLVKLART på grannen som lämna hästskit på våran åker som han hyr av vår hyresvärd så vi snackade med honom en stund innan vi gick in och mannen min gick och la sej medans ja och min mor satte oss och åt korv med bröd nu på kvällen vi va sugna på det och jag gick sen och la mej och då hade   mitt redan somnat men de gör ju ingenting eftersom vi får en heldag för oss själva utan att han jobbar och är bort ifrån mej=)vilket jag är glad över.. 

Idag blev man ovän med en killkompis som inte tyckte om att jag sa att jag inte pallar att kämpa vidare och de gick ju för hans del vilket jag inte förstår jaja de finns fler fiskar i havet sägs de ju eller hur de nu va me vänskapens skull ..

Jag,sambon och sambons kompis har en grupp på Facebook som heter Truckers Sweden och den gick ju jag ur idag pga en vän till mej som jag ej tål när han ber mej göra saker och sen ber mej ta bort honom då blir man ledsen man har väl för fan inte vänner bara för deras åsikter heller HALLÅ ja vissa växer inte upp och de ska väl ja va gla för jag kommer ALDRIG någonsin ändra mej bara för att en vän säger det skulle aldrig falla mej in!!

Mannen min snarkar ikapp med hundarna låter lite roligt bara  snart dags att sova kanske snart har jag väckt min älskade med musiken och dataljuset han brukar vakna utav det men denna gången kanske han inte ALLS vaknar med tanke på att han är såå trött:)efter att varit ute hela dagen på jobbet han är nu timanställd på soptippen här i Hagfors så nu kommer han få

anställning vilket är roligt men samtidigt lite jobbigt eftersom vi inte får någon tid tsm för att umgås men de kanske lönar sej i slutänden=)får vi hoppas..

Nej nej nu blir det snacka med en killkompis på Fb.chatten innan sovtaajm ..

Godnatt & sov så gott allesammans ni är underbara som finns där för mej jag uppskattar de VÄLDIGT mycket!!

Nattinatti på er kjamizar        











Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards