heavenstay

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Michelle Viiala - 2 juni 2012 14:42

Ställ gärna frågor så svarar jag gärna vad som helst får ni gärna fråga och ni skriver frågan i frågerutan!!!

Av Michelle Viiala - 2 juni 2012 14:13

Tjaa alla bloggläsare/bloggare!!

Då sitter man här och bloggar igen efter lite uppehåll men jag har ju inget som kan rå för det eftersom jag har mått så dåligt men ska försöka att bättra på mej med att blogga och så=)finns inget roligare än att blogga men en del saker måste man ju göra och pallar man inte sen så kan man inget göra åt saken:/vilket har hänt mej flera gånger. Idag händer det faktiskgt inte så mycket ska försöka att städa lite men gjorde de mesta igår som tur är så nu är det inte lika mycket att ordna upp . I denna bloggen kommer jag att berätta om mitt liv och vardag och sen får jag se hur de blir med HUR mycket jag kommer att blogga??det verkar som om man får många som kollar på sin blogg om man skriver ofta men tycker VERKLIGEN INTE att det är rättvist varför ska man ha många tittare på sin blogg bara för man skriver mycket det är helt sjukt ärligt talat kan det inte vara rättvist istället???HAAALLLÅÅ det borde de vara blir så arg när det är såhär!! Nästa vecka ska man. Som jag skrev i flera blogginlägg så skulle jag försöka åka och kolla på nightwish men de blir ingenting med den saken pga inga pengar till att åka men vaaa fan gör det det kommer flera gånger hoppas jag:).. Sitter och lyssnar på Mestery dead by april och snackar med mammsen som precis kom hem ifrån deras ställe=)sen får jag väl se vad jag ska göra igår åkte jag och <3 mitt och handlade lite gott som vi skulle ha tills ikväll och igår så vi satt och tittade på en sjuk film men den va JÄVLIGT bra för att vara skräckis och komedi samtidigt .. Just nu börjar jag känna av min förkykning som har hållt på i flera månader och det börjar bli jävligt jobbigt nu men vaa fan ska jag göra ja får helt enkelt förstå att jag kommer inte kunna bli fri sfrån alla sjukdomar och allt men men så är det.. Jag sitter och försöker få ihop ord men jag börjar få migrän men jag får nog ändå sitta ikväll och blogga så får jag se hur många jag har som tittat min blogg då just nu är det bara 2-3 st aja det är inget jag bryr mej om men man får väl ha egna åsikter om den saken... Nej ha en trevlig helg sllihopa just nu är det ju grått och tråkigt väder ute så man kan inte vara ute eller så men ska se om jag inte kan göra de ändå man måste ju Sug svälj Trevlig helg allesammans=)..Tjaooo      


Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards