heavenstay

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Midnatt:)

Av Michelle Viiala - 27 april 2012 00:42

Tjena alla bloggläsare & bloggare!!

ÄNTLIGEN har man tittat in här & ska slänga in ett inlägg om vad som har hänt=)Vilket är en HEEEL roman nästan:)Aja har lärt känna HEEEELT fantastiska människor Familjen Niska vill ej lägga ut namn men hoppas ni vet vilka ni är=)vi ses snart äntligen... Då sitter man och lyssnar på Nightwish som ska ha spelning i Gävle i Juli så då ska man åka på det bara hitta någon som vill följa med dit vill ju inte åka dit ensam heller:).. Får bli tåget eller nått eller kanske sova över hos kompis då får se hur det blir som sagt hoppas man har råd bara:):)... Idag har de tinte skett mycket alls mer än att sambon har ju varit hemma sen igår pga sjukdom förkylning och allt annat skit men de börjar gå över nu som tur är!! Idag är det fredag och helgen är äntligen kommen snart dags för en ny månad IGEEN vilket känns inte så roligt med tanke på att tidern går så jäääkla fort man hinner knappt med bara:).. 

Vet inte vad jag ska börja skriva eller tänka de har hänt så mycket på sista tiden sen jag skrev här inne min mamma & bror kanske ska bo hos oss tills dom hittar eget vilket kan bli riktigt roligt och då får hästarna stå hos en kompis till oss:)får hoppas de uppskattas ifrån deras sida=)=).. 

Ska snart ta och slänga mej i sängen ligger ju redan men jag halvsitter så ska ner på toa innan annars kommer jag vakna på natten utav att jag måste gå:) inget vidare alls idag har jag sån vecka att jag har ____värk och de gör JÄÄÄVLIGT ont men försöker glömma bort den skiten förstår inte vf man får såå ont men de fattar jag på ett sätt ändå man fick ju lära sej sexualvisning i skolan:P:P haha som om man inte visste redan vad och vf allt som har med sex och samlevnad att göra hur de går till haha skratta ihjäl mej jag skolka dom dagarna vi hade det eftersom vi visste redan allt om det:):) till slut så fick vi undervisa vilket resonerade i att allt blev fel och vi fick rätt på provet ändå=)=)SKAM den som ger sej:P  TYP..

Vecka som gått har det oxå hänt en del har börjat fått vara ensam hemma nu eftersom ambon fått praktilk på Hagfors kommun vilket är roligt för honom med mej händer det inte alls mycket med tanke på hur jag mår om dagarna vilket jag hoppas blir bättre börjar sega ner TOTALT nu när jag mår såhär dåligt=( vill inte ALLS må såhär som jag gör vikten är på väg neråt JIIIIPPPIII tabletterna hjälper trots allt ändå om jag rör på mej tillräckligt mycket=).. Sommarn närmar sej och då är det dags för bad och nakenbad haha inte jag iaf det blir bh och tshirt för min del=)varje sommar blir det eftersom de brukar vara rätt varmt vid den årstiden HUURRAAA...

Nu va det ett tag sedan jag skrev här inne vilket börjar bli mindre och mindre men LOVVVAR denna gången ska de blir bättring på det eftersom jag hinner med bloggen när sambon är på jobbet och jag ligger i sängen=)..

Idag har man fått höra JÄTTE underbara ord ifrån vänner vilket jag uppskattar att jag kan få andra på bra humör och att jag finns där för dom det är det bästa=)Vänner ska ju finnas vid ens sida och inte strunta i det som dom flesta gör:( det är lite synd tänk om fler kunde vara som mej lika UNIK och värdefull och jag är ovanlig att få tag på// I så dom som har mej vid deras sida ska uppskatta det en dag kanske jag inte finns där och då är det ingen annan som bryr sej om dej//er!!!

Nu ikväll så har man diskat iallafall allt annat får vänta tills på morgonen eftermiddagen så jag får göra allt på en gång men en sak mindre blev det som tur va har ju andra 1000000 tals saker att hinna göra innan allt ska vara perfekt vilket det inte kommer att bli:(...

Aja nu ska jag ändå göra sambon sällskap och hundarna sover redan så hoppas alla får en underbar helg och en underbar natt vilket jag har//haft hoppas den återkommer igen=)..

Så godnatt och dröm sött och vakna blött med er alla underingar där ute!!!=)

Ni ALLA ÄR VÄRDA PÅ ERAT EGET SÄTT GLÖM ALDRIG DET 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards