heavenstay

Alla inlägg under juli 2012

Av Michelle Viiala - 13 juli 2012 16:01

Hej alla älskade vänner. Då sitter man här i soffan och bloggar idag har man hunnit jätte mycket som städat,diskat,varit ute och gått och ordnat mat.. Så nu sitter jag och tar de lugnt tänkte snart ordna det sista med tvätten sen får jag se vad som händer. Detta är ju som sagt ett mobilinlägg så det blir inte så långt som ni tror. Sambon har nu ordnat en tve åt oss så nu behöver vi inte ordna det först vi ska ha en ny sen:-). Jag har nu gått ner 4kg så det känns skönt att allt börjar gå åt rätt håll:-D. Nu ska alla se en bättre och snyggare michelle:-Pnu är det borta med den gamla.. Medans jag va ute och gick så fick hundarna bada i diket eftersom det är ju bara regnvatten och det älskar våra hundar:-)det svalkade nog skönt. Solen va framme en stund så nu har nästan allt torkat upp såå skönt:-)oväder är på gång har sån migrän ucsh.. Jaja hjärtat har ju fått jobb som sagt så nu kanske vår ekonomi blir bättre och jag ska börja med helgjobb sålänge jag är dålig. Jag går som sagt på detox-kur gjort det i 1 vecka nu skönt:-Prensa kroppen lite.. Verkar som om sommaren inte får finare väder eftersom det regnar hela tiden:-(:-Smen det kan behövas det oxå :-).. Hjärtat mitt slutar vid sex tiden så jag får vila och ta de lugnt tills dess:-D.. Nej nu får ni ha en fantastisk skön helg:-D:-Dalla vänner.. Kramisar ifrån mej.

Av Michelle Viiala - 3 juli 2012 16:13

Jaha då sitter man här vid bloggen igen för 1 gången på VÄÄÄÄLDIGT länge har ju hunnit läsa andra bloggar och så medans jag har suttit här men inte bloggat på min egen  jaja jag får bättra på det där nu tycker jag.. Min älskade har ju varit ledig i 4 dagar pga för mycket övertid så han tyckte de va skönt att komma till jobbet idag:) och jag tycker det är skönt att vara hemma och bara ta de lugnt och njuta av dagen sen att livet bara paserar förbi=)hehe vilken skön känsla.. Idag har man snackat med mor och det är ALLTID lika roligt att prata med henne vi ska försöka åka förbi till helgen eller något får se sambon jobbar ju tydligen från 07.00 till 18.00 så det finns inte så mycket tid då men men finns ju annars fler dagar som vi kan träffas.. Vi har fåt ett nytt tillskott i familjen en kanin som heter snurre sprätt sambons namn val:P han är såå kelig så jag bytte spån igår och gjorde fint till honom snacka om han njöööt.. Sitter och inväntar gubben så då får man ju passa på att blogga innan han kommer hem för sen är det mat och film och senare mys innan det är sängen dom här nätterna sover jag JÄTTE bra.. Jag går och tänker på en massa saker och 1 sak som jag börjar misstänka men vill inget säga först jag vet SÄKERT med 100% så ja vi får väl se man kan ju hoppas på de bästa iallafall=).. Jag fick ett svar idag angående drakbordet jag har nog fått det sålt nu eftersom jag inte kan ha det pga ryggen man vill ju inte låta ett fint bord bara stå då kan man lika bra sälja de till någon som behöver det bättre och sköter det dessutom eftersom det är ju glasskiva på den.. Denna veckan ska jag ringa läkaren pga migränen och varför jag mår så dåligt migränen kommer allt mer och mer och fler skrämmer mej med tumör i hjärnan vilket jag inte hoppas påmen men det återstår att se när jag väl är där!! Igår va vi ute och gick i skogen och självklart höll jag och goa att gå på en orm VILKET VI INTE VISSTE//SÅG först sambon skriker blev goa biten ja bara nej då hade hon tjutit till då sa jag vadå då då säger nej ni gick nästan på en orm så ja de va väl tur att man inte gick på den:).. Nähe om jag ska sätta fart med maten men först ringa min älskade och se vart han är någonstans om han fastnade på Ica eller inte:P.. Men vi ses imorrn mina kära vänner och ha en fortsatt skön eftermiddag kväll allihopa=)Hejsvejslingonrejs

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards