heavenstay

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Michelle Viiala - 3 juni 2012 21:33

Tjabba tjena hallåå

Då sitter man här och bloggar igen och kollar ut genom fönstret där regnet faller över Gunnerud och molnen är kål svarta så man undrar när ovädret släpper loss det är väl kanske dags nu=)efter alla dessa migränanfall och all skit som varit så snäääälla ovädret komsi komsi .. Som rubriken lyder så finns det faktiskgt idioter ÖVERALLT och ingenstans börjar bli aningen jobbigt att få möta dom varje gång man skriver något eller annat när faaan ska dom sluta och klaga och gnälla om allt och alla är det inte bara att acceptera saker och ting så kan dom ju kanske tänka om sitt liv helt enkelt:/inte vet jag men man tycker ju det!! Såg på aftonbladet igår om en idiot som eldade på en hund så den fick avlivas vad är det för J'VLA psykopat som gör sånt inte då fan en vanlig människa iallafall vart är sverige på väg igentligen de kan nog alla börja undra efter alla dessa jäkla saker som händer och sker det är inget roligt alls snart kan man faan inte lämna bort sin hund heller eller sina barn för den delen det är kanske dags att förändra världens lite innan det blir försent???ELLER... När jag gick i skolan så fick man lära sej en del om att vårda och ta hand om djur och barn varför kan inte alla människor får göra det än att låta dom få skolka och allt jävla mög som finns och går???jaja världen kommer se ut som ett helvete alla kommer att slåss och svära föräldrar borde lära sina barn redan från början att inte slåss och sen ta hand om nära och kära istället för att bli ett barn som är elak emot allt och alla men de kanske det är vad sverige vill igentligen.... Jag om någon förstår inte vad problemet är men de kanske man inte ska förstå heller detta med politiken kanske dom ska tänka om på och med statsministern han kan ju göra något men han är väl kanske för lat för att rädda sverige igenom ett helvete som kommer braka loss:/inte en aning men jag känner så hujaaa meja... Vi är låååångt ifrån bra jämfört med vissa andra länder jaja de får vi se hur det blir med den saken jag blir inte förvanad om de blir som vi inte tänkt oss! men klaga då faaan inte på mej !!! Det är underbart att se så många blogga nu för tidern och det borde finnas fler som bloggar det kanske är medicinen som hjälper människor bort ifrån ett liv som är stressigt:/jag känner så ibland kan jag bara stänga mej ute i naturen och bara sätta på musiken och sen stänga folket ute medans jag bloggar det är HEELT underbart vad musik kan göra med en det borde vara medicin på stress och värk men dom har väl kanske inte kommit så långt i utvecklingen än!! Nu är det lugnt från all skit som varit med skitsnack och polissaker så nu är de lugnt ÄNTLIGEN men nu ska jag faktiskgt bege mej till tven för NCIS los angeles börjar nu och det följer vi så jag får nog komma tillbaka imorrn med bloggandet och hoppas man har mååååånga som läser min älskade blogg som är min tröst i natten och dagen .... 

Hoppas ni haft en underbar hel för de har jag haft med mitt älskade  så ha en fortsatt bra kväll allihopa så ses vi imorrn igen 

Kjamisar ifrån mej i Gunnerud!!!!      

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards