heavenstay

Alla inlägg under januari 2012

Av Michelle Viiala - 15 januari 2012 12:23

Idag är det söndag och idag begraver dom en ängel som försvann ifrån mig för snart1 månad sen och det gör fortfarande ont i mig att tänka på dig gumman. För er som inte vetså tog hon livet av sig för att hon inte fick träffa mig det där är en sann vän hon gjorde VERKLIGENALLT för mig men jag bad inte om detta:'(:'(:'(ligger i sängen och gråter till en låt som vi sjöng ihop Enya Long Long journey.. Jag önskade att jag kunde komma men jag bor för långt bort sen ärjag sjuk IGEN:(:(.. Din mamma skickade för en stund sen att idag är det begravning för digmen VARFÖR GJORDE DU SÅHÄR????Vet du hur illa du gjorde mig när polisen kontaktade mig.Aja får sluta prata om det för annars börjar jag gråta ännu mera:(. Idag är det 1 1/5 vecka kvar tillsjag fyller 22 och du finns inte där för mig eller jo i himmlen men får hålla tummarna att jagär frisk på min stora dag man fyller bara 22 1 gång:) idag ska jag skriva färdigtmatlistan,städa färdigt,ta in mer ved,skotta snö med mera det snöar här vilket jag inte tycker om just nu eftersom vi redan har såå mycket snö:p. Snart 1år sedan vi tog bort dig älskadehund Alma och idag är det 3år och 5 dagar sedan du kämpade färdigtpå sjukhuset:'(:'(VARFÖR GÅR alla ifrån mig nu är det 6st och det gör SÅÅ ont i migjag orkar snart inte mer. Om 2 månader så ska jag och sambon fira 4 års dagen och förlova oss:).3 gången jag förlovar mig och det år lika underbart varje gång;)lika nervös och spänd. Aja ligger i sängen ochär sjuk,ont i halsen fortfarande,mega förkyld ÄN och har ont i kroppen nog om mig och mina problem hoppasalla fick en god start på det nya året jag fick det inte kan jag säga:'(:'(.. Nej ska antingen försökasomna om eller gå upp. Ha en fortsatt trevlig helg allihopa. min sluta dåligt:'(.Kiss kiss and hug

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards