heavenstay

Direktlänk till inlägg 7 december 2012

Tjena hallå

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag sen ut & gå en sväng har ju börjat med promenaden igen varje dag på eftermiddagen känns så skönt...
Nu är det knappt 3 veckor kvar till jul på söndag är det redan 2 advent:-/tiden går alldeles för fort:-D.. Jaha det blir lite bloggande ändå trots jag inte mår helt bra förkyld,värk i kroppen och svullen hals men INGA läkare bryr sej så ja varför i hela friden ska man då ringa till VC när ingen hjälper mej:-S:-o????... Denna veckan har varit si sådär faktiskt mycket saker jag fått reda på och sen vissa saker skiter jag i ärligt talat. Det mest jag bryr mej om är att jag ska ner i vikt och börja må bra igen utan att folk lägger sej i hela tiden och TROR sej bry sej om mej:@ blir så trött på det. Från & med nu så struntar jag i vad alla tycker & tänker om mig men har ni något att säga så säg det TILL MEJ och inte bakom min rygg för då har du grävt din egen grav.. Nähe nu är mamma oxå uppe som nästan alla vet så letar vi boende rätt omgående här omkring:)eftersom jag trivs så bra här pga min släkt... Det är här jag hör hemma. Ha en bra dag allihopa så hörs vi imorgon eller senare igen:-D hejsvejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 5 december 2012 12:26

Hejsan hoppsan alla glada:)! Då är man här inne och kollar läget med er alla läsare osv???.. Vakna ungefär vid halv tio och har ätit frukost och sitter nu och tittar på den norska unga mödrar som kommit med nya avsnitt:).. Idag blir det ut och gå med...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards