heavenstay

Alla inlägg under november 2012

Av Michelle Viiala - 19 november 2012 19:00

JaHa då har man haft problem att logga in via appen som bloggen har men nu kom jag in ÄNTLIGEN:).. Idag vaknade jag vid nio - tio tiden och sen åkte jag med grannen till Torsby för hon skulle till sjukhuset och där gick det bra sen blev det stan, kom hem för ungefär vid halv fem så har tagit de lugnt sen dess.. Ligger nu i sängen och funderar på vad som sker i ens liv & de är både goda och dåliga saker men stark som jag är så reder jag upp det och tar det som en nypa salt jag är bättre än vad folk påstår.. Idag är det en sån dag jag inte alls vill vakna upp till men man MÅSTE ju:/. Jag & min stora kärlek har varit tillsammans i snart 5år och mer ska det bli<3 för han är det bästa som hänt mej på länge ingenting finns det i världen som kan få mej på bättre humör än han får mej.. Vissa dagar har jag ingen lust med någonting men ALLA har ju dåliga dagar så varför inte jag oxå???jaja snart närmar sig julen och gud så fort tiden har gått har ju knappt hunnit med något. Det stora som hänt nu är att jag & hjärtat mitt ska förlova oss ska bara komma överrens angående vilka ringar vi ska ha jag vill hitta med diamanter så har några förslag och välja imellan. Min bror stack ju till Norrköping vilket jag inte ALLS gillar saknar han som fan men det är inget vi kan göra något åt han fanns alltid där när jag behövde prata. Jag har en speciell underbar vän som finns där för mej och du vet vem du är och du// ni ska ha ett speciellt tack ni är dom underbaraste personerna i mitt vänskapsliv:-)jag vet att jag kan lita på er och att ni ALDRIG skulle berätta sånt jag säger. I förra veckan så har man börjat kunna söka om mej på Google där mina bloggar finns och min Facebook men har nu avslutat det pga en sak:-/ men hoppas det oxå löser sej. Imorgon så är det lugnt för min del får se om jag mår bättre än vad jag gör idag helt enkelt men det är från & till jag mår skit rent ut sagt men det gör alla. Jaja om jag också ska FÖRSÖKA äta lite innan det är dags att släppa ut hundarna så jag kan gå & lägga mej i tid ikväll. Åhh vad jag saknar snön och julen då man får umgås med sina nära och kära i två tre dagar:-Dfinns inget skönare.. Ha en bra kväll allihopa och hoppas vädret blir bättre:-D

Av Michelle Viiala - 11 november 2012 20:29

Hejsan alla bloggare och läsare!! 

Idag har man varit hos grannen och ätit mat det blev lax och potatis sen sås och grönsaker jätte gott sen blev det efterrätt som jag gjorde för någon dag sen:)Jätte god..Har precis duschat men till slut tog varmvattnet slut så blev lite kallt men skönt ändå:)ikväll blir det inte så myclet att göra mer än att ta de lugnt och bara njuta av kvällen.. Det har hänt en del sen jag va här inne sen sist bor nu för tillfälligt hos mamma i lysvik så hoppas vi hittar något snart men är glad att jag kan hjälpa mamma lite oxå.. Det är så svårt nu för tiden och komma på ord som man ska skriva det är ungefär som om tungan och hjärnan stänger av för ett tag väldigt irreterande förstår ingenting med kärleken längre man ser folk som förstör för andra det är inget roligt men vad gör man... Sitter och lyssnar på stiftelsen nya skiva när den kom ut den är väldigt rogivande och väldigt bra det är nästan som om den förklarar livet för bara en stund i vissa situationer och de är riktigt roligt att en låt kan beskriva så klara ord i sitt liv!! Nu börjar vintern komma tätt intill och det är riktigt mysigt det har ju fatiskt snöat för 2:a gången här i Värmland och vad är inte skönt som med snön på marken det blir ljusare och ljusare om det är snö på backen. Känns att detta tar lång tid att skriva men det får det helt enklelt göra idag eftersom har liksom mycket att skriva om och så som har hänt och massa annat.. Det här med känslor hur vet man hur dom är äkta får jag ofta på min facebook post meddelande hur i hela friden ska jag kunna svara för andra människor????ja de kan jag undra alla har ju olika känslor och hur folk tänker.. Nu är det 4år & 8 månader sen jag träffade pojken min är så glad att jag är fortfarande kär i honom mitt förra va lite värre vi va tillsammans i 4-5 år så hoppas detta håller lite bättre om jag fick som jag ville så vill jag leva med älsklingen livet ut och få allt i ordning igen efter folk som har pajjat för oss är inte alls stolt över det det har faktiskt satt sina spår i mitt   och flera saker klarar jag faktiskt inte av!! Jag är glad att jag fann kärleken igen efter den andra svek mig riktigt hårt men men det finns fler fiskar i havet och det gjorde det helt enkelt så enkelt är det.. Nu är alla mina brödrar utflyttade och det känns jobbigt det skulle väl ändå inte sluta såhär men de gjorde det men det får jag helt enkelt ta in och börja jobba med det! Är så glad att den som uppfann bloggen kan känna sej stolt för det finns inte många som bloggar i sverige om man ska kolla väldigt noga och jag tycker att fler ska börja blogga för det är jätte bra och inte för skvaller eller så men för känslor som behöver komma ut och så. När jag lyssnar på Stiftelsen så börjar jag tänka tillbaka på mitt liv som varit och sen har jag kollat på vad som gick snett och vill aldrig mer känna så men vad gör jag ska jag behöva rensa hela hjärnan för jag mår riktigt dåligt pga min uppväxt NEEEJ det ska jag inte behöve dom människor som orsakat detta ska få geneomlida det jag gör och det är inget jag skojjar om för är såååå jävla trött på och leva som om jag aldrig fanns, när vi bodde i Norrköping så tänker jag fortfarande på den där jävla häxan som orsakade väldigt mycket.. Jag startade ju denna bloggen för att jag ska kunna skriva om allt som hänt men inte riktigt om privatlivet men vissa saker kan man skriva ändå om man nu väljer det såklart.. Har börjat sett en serie som heter 90210 och jag älskar den serien nu är de när dom är äldre och den påminner en själv om hur livet kan vara och hur det kunde blivit utan alla dessa problem.. Aja tror nog jag får sluta skriva kommer inte på så mycket kanske ska skriva på papper först och så för det kanske blir lättare att skriva också! Nähe snart dags att lägga sej och sova har haft migrän i flera dagar och jag förstår inte varför just jag ska få det.. Alla vi människor har problem men varför reder man inte ut dom om man vill att det ska funka mellan 2 st man orkar inte hur mycket som helst men vad gör man inte för kärleken är så trött på alla dessa små problem men vad gör man inte för kärleken jo räddar den och fortsätter stärka sina band till den man älskar!! Nej nu mina vänner och bloggare så ska jag fortsätta titta tve blir så distraherad utav den:)älskar ju serien så klart!! Älskar dej min underbara pojke det är vi förevigt och jag kommer aldrig lämna dej     du är det finaste jag har i mitt liv:)!!! Hejsanhoppsan godnatt och sov gott allihopa ses imorgon igen!!!

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards