heavenstay

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Himlen öppnade sig:/

Av Michelle Viiala - 12 juni 2012 14:35

Tjosan hoppsan hejsan allesammans!  



Då sitter man här och bloggar i sängen har precis städat källaren och varit ute en stund fast det ÖSREGNAR ute  men det känns skönt att himlen öppnade sig pga luften har varit kvavt ute men nu blir det ändring på det.. Alltså ska jag behöva ta de här angående folk som inte kan hålla sig till sanningen man får skit här inne på bloggen där man MINST önskar sig det:/jaja folk kan tydligen i växa upp normalt därför ska dom inte ha barn heller för den delen=) tur att jag inte är barn till dom personerna starkars barn.. Idag händer det inte så mycket är på god väg ner nu igen med vikten har rasat ner 4kg nu på bara 3 dagar pga min nya metod jag har uppfunnit själv så jag nämner inget faktiskt får se om de funkar HELT ut först sen kan jag avslöja allt=).. Idag vaknade jag ungefär vid halv 10 då sambon väckte mig men som sagt jag behöver få sova ett tag nu och vila upp mej efterson vi är dåliga här hemma & inte blir det bättre av att folk trycker ner en och visst jag är feg för att ta sannngen I VISSA FALL men denna gången kunde tydligen inte dom ta sanningen för det gick ju tydligen emot på en öm punkt:P ibland älskar jag att ge igen för är man på mej så ger jag DUBBELT igen fast en dag kommer det då dom här personerna kommer få ångra ALLT vad dom har sagt och gjort min familj och värre blir de kan jag tala om.. Nog om detta de va inte därför jag bloggar jag bloggar om MITT liv och min vardag inte om några människor som tror dom är något HAHAHAAAA:)  ... Jag är glad att jag har min familj och mina vänner för det är dom enda som betyder något och som jag lägger min energi på kan inte folk ge fan i oss så ger vi igen det är ju det livet går ut på att kämpa SÅKLART=).. Nähe om man ska ta och runda av istället och umgås med familjen istället för att sitta här och glo på folk som inte vuxit upp än snacka om skrattretande:P:P.. Får hoppas ni mina underbara bloggläsare och bloggare att ni får en fortsatt bra vecka och att ni får en underbar midsommar nästa vecka=)Nog om detta kan ja ändå skriva ut det att jag kommer inte hinna vara ute på bloggen och fb så mycket eftersom har mycket att hinna med och så här hemma och min underbara familj oxå och dom tar jag i första hand sen kommer bloggen och fb ibland ..

Ha en fortsatt bra eftermiddag allihopa ni är guldvärda otroligt mycket glöm aldrig det mina vänner med flera Tack för att ni finns!!! Tjaaooo         



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards