heavenstay

Alla inlägg under februari 2012

Av Michelle Viiala - 26 februari 2012 16:47

Har en stund över till att blogga en stund innan jag ska börja med maten och sen ta de lungt resten av kvällen. Idag är det då söndag och det är den 26/2-12 och dagarna bara rusar fram som man knappt hinner med att göra saker & ting så man får ta dagarna som dom kommer helt enkelt. Igår fick vi reda på att huset vi skulle titta på den 5 mars det blir ingenting med det pga dom som bodde där hade PLÖTSLIGT skaffat hund så den hade bitit på väggarna så därför får inte vi hyra det just nu men längre fram men så långt vill inte jag vänta men vi ska åka & kolla på ett annat på Onsdag denna veckan kl 15.00 så då får vi helt enkelt se om de blir något annars får man leta vidare och se om man hittar nått... Lägenhet är inget alternativ för mej pga jag måste ha utrymme för att vara fri och sen kunna göra saker som man inte kan göra i en lägenhet sen hatar jag lägenhet så det kan jag glömma helt & hållet.... Förstår inte varför folk är så irreterad,sur och arg på mej jag har inte gjort dom något för att dom ska bete sej som några jävla IDIOTER men men det är deras problem tydligen så räcker inte det jag gör för dom men men kommer snart att strunta i människorna som beter sej så då kan jag lika gärna gå min egen väg för att slippa allt sånt och försöka göra så jag mår bättre det är det enda jag bryr mej om just nu eftersom ingen annan bryr sej om det just nu och aldrig gjort... I denna bloggen skriver jag om allt som faller mej in och vad som händer mej om dagarna,tankar med mera jag behöver skriva av mej om allt som händer mej i mitt liv och detta är det enda sättet att göra det på och det är väl okej så men jag granskar bara sånt som inte stör människorna själv jag skriver liksom sånt som jag kan skriva ut till andra människor och inte om sånt privat... Nu sitter jag i ett sånt vägskäl där jag inte vill göra absolute ingenting utan bara sova och tänka på mej själv men i själva verket vet jag att jag inte kan göra så heller pga mina djur och mitt hälsotillsånd aja de kanske bättrar sej till slut när jag börjar må bättre... Som ni alla kanske vet så har jag flyttat en hel del och jag är sååå trött på det just nu så jag kan skrika ut att jag hatar det så jävla mycket jag behöver lugn i mitt liv vilket jag inte har haft på flera år med bråk,flytt och folk som varit arga på mej från och till när jag sagt som jag tycker och tänker men det är väl det folk ska göra säga vad dom tycker & tänker annars så är dom ju lögnare helt enkelt... Sitter vid datorn och försöker komma på vad som är bra & dåligt i mitt liv just nu och där kan jag komma på rätt mycket men som jag inte vill skriva ut helst jag grubblar rätt mycket på mitt liv och på VAD jag kunde gjort bättre redan från början men som jag inte har gjort än.... Oja jag kommer få fler såna här tillfällen för att skriva sånt om alla som händer mej just nu som jag inte kan säga till personerna i sej men men alla kan inte säga allt till alla om det man kan tänker på eller nått annat.. Sitter fortfarande ute hos mamma & bror eftersom jag inte mår bra i det huset vi hyr pga av olika orsaker så vi får hoppas det ändras snart så jag slipper allt skit och mög som händer mej just nu vilket jag avskyr så mycket att jag inte vill göra nått i över huvudtaget bara stoppa huvudet i sanden och stanna där i miljontals år och sluta tänka och grubbla på vad jag har kunnat göra bättre... Alla kanske känner igen sej när jag beskriver hur jag mår och hur jag har det det är väl inte alla som har såna dagar men det är nog dom flesta ändå men men alla kan inte vara perfekta heller:))... HAHA men men nu får ni alla ha en underbar Söndag för nu ska jag fixa mat sen ska jag försöka hålla ögonen öppna kanske blir en tidig säng idag oxå som igår ska bland annat ordna så jag får utredningen snart angående varför jag mår som jag gör just nu och vissa dagar... Aja nog om mej hoppas ni alla bloggläsare haft en skön helg med solsken och snö som smälter det har vi haft i 1 vecka nu eller mer hejsansvejsan säger jag ifrån NORRLAND :)

Av Michelle Viiala - 19 februari 2012 23:22

Sitter nere helt ensam medans dom andra kollar film på mammas dator.. Badade nästan precis och GUUUD såå skönt de va ska strax hänga upp tvätten så den hinner torka tills imorrn när vi ska iväg jag och gubben... Jaha då bär de av hemåt imorrn kväll för att städa och packa det är ju 13 dagar kvar tills allt sker JIIIIIIIIPPPIIIIIIII ÄNTLIIIGEEEN:):).. 1 vecka kvar tills jag och gubben firar 4 år tsm♥ tiden går fortare än man tror (HAHA)!! Idag har jag & mor skottar hundra ton snö känns de som FAAN va ont i ryggen och i kroppen jag har får nog bli smärtstillande ett tag tills de lugnat ner sej... HEEEELA familjen är GENOM förskylda och känner sej febriga såå jaaa undra vem som hamnar där först HMMMMM???det återstår att se men jag måste hålla mej frisk tills flytten annars får jag packa fast jag är dålig!!!Aja hoppas ni haft en bra helg för det har vi haft♥♥ Idag har det inte hänt så himla myclet mer än att vi har skrattat och haft roligt.. Aja idag blev min mor genom förskyld och känner sej dålig så undra om de går något själv så har jag varit dålig i några månader från & till börjar bli aningen jobbigt just nu... Sämre än såhär kan de inte bli jag undra hur länge detta kommer sitta i vi har inte tid med att vara dåliga men jag får ta mej i kragen ändå och försöka ställa upp allt så allt blir bra tills slut... Idag har man inte hunnit fixa papper så de MÅSTE göras imorrn eftersom de tar ett tag innan jag kommer in på skolan och få allt som ska fixas gjort istället för att vänta med det... Nu har jag sagt till mej själv att jag ska FÖRSÖKA blogga eller ja uppdatera bloggen så gott jag kan när jag är ute hos mor och familjen... Snart får vi ett tillskott i familjen (KANSKE)får se va gubben min säger om den saken fast den sitter ju i bur så:)!!! Alla har nog husdjur som dom älskar utav hela sitt <3 HIHI... Oja kl tickar på bra och det går VÄÄÄÄLDIGT fort när den väl kommer igång eller nått:Pden kommer aldrig sluta ticka iaf det är väl huvudsaken... Sitter med gubben min framför datorn och bloggar gubben sitter bredvid och GÄÄÄÄÄSPAR som bara den HAHA undra om han är trött eller om han är pigg hehe de tros att tänka på hehe ni vet ju svaret redan:))!!!!Imorrn kommer jag skriva ett längre blogginlägg för just nu MÅÅÅSTE jag hänga upp tvätten annars får jag gå naken imorrn o ö-vik haha de tycker inte min gubbe om:P:P undra om alla skulle titta???Huaaa ha en fortsatt trevlig kväll//natt allihopa nu ska jag BANNE MEJ gå och sova mina ögon börjar hänga ner i knävecket så trött jag är efter allt skottande jag och mamma gjorde... P:S 29 är det ju skott år så glöm inte fria till era gubbar tjejer//kvinnor..

Puss & hej på er allihopa vi syns imorrn

 
 
Nu säger JAG GOOOOODNATT allihopa

Av Michelle Viiala - 17 februari 2012 22:43

Jahopp kl är lite mer än tio nu och jag sitter här som vanligt för att uppdatera bloggen en stund innan sängen kallar på mej.. Skulle bara skriva ett snabbt trevlig fortsatt helg allihopa så hörs vi imorrn nu ska jag sova är JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT trött efter en dag med att åka bil.... Godnatt allihopa

Av Michelle Viiala - 14 februari 2012 23:03

Jahapp när jag precis va färdig med inlägget så fucka sej datorn och tog bort AAAAAALLLLLLLLLLLTTTT:@@snacka om man blir arg aja det är bara till att skriva om allt igen.. Kan börja såhär iallafall vi misstänkte jag va gravid men på gravtestet så va de negativt och jag och gubben blev JÄTTE ledsna men vi sa de barn blir det nu när vi flyttat och allt fixat sej.. Återigen så ska vi nu flytta 5 mil ifrån vårt nuvarande hus nära min mamma som bara bor 5km ifrån vårt nya som vi nu ska åka och kolla på den 5 Mars sen blir det inflyttning med mera och det blir VÄLDIGT stressigt kan jag tala om redan nu eftersom vi gör ALLT i sista stund men men det får fixa sej som det gör... Aja detta huset är bättre än de vi har nu för i det nya har vi pellets och ved så det blir lättare för mej som fortfarande har ont i ryggen,migrän,blir lätt sjuk,ont i halsen,migrän med mera tror jag har allt som man kan ha och nu är det magen och min vikt som inte är riktigt bra men det blir den när vi flyttar//flyttat.. När vi flyttat iaf så ska jag ÄNTLIGEN börja plugga igen på komvux ska söka plats så fort jag får reda på när flytten går???,sen blir det fixa papper med mera med körkortet och allt mög som måste göras... Får hoppas min bästa tjejkompis kommer upp nu nästa vecka kan hålla tummarna saknar henne så Christina Andersson<3.. 4/3-08 firar jag och gubben våran 4års dag och GUUUD sååå roligt de ska bli va längesen jag hade så roligt haha får väl se va gubben säger om det:P!!! Får hoppas jag pallar att sitta här lika länge som jag gjorde innan allt togs bort hehe det märker vi annars så fortsätter jag nästa gång och det blir nog till helgen:}i dec dog min underbara bästa vän Matilda hon tog livet av sej pga hon inte fick träffa mej pga jag hade så mycket att göra men de brydde hon sej inte om så jag fick ett polissamtal i dec innan eller efter jul att dom hittat henne död och att hennes mamma skulle ringa mej och säga det guuuud så ledsen jag blev:(saknar henne grymt mycket alltså... Sitter och lyssnar på fantasy--in my head den är sååå bra får ladda ner dom när jag fått dator och internet får ta dom på mobilen sålänge senare när jag har tid med det aja detta livet säger jag HEEEEEEJDÅÅÅÅ åt när vi flyttat och heeeej till mitt nya liv de ska bli underbart att börja om på skala 1 och sen upp till 100% michelle lycklig och det blir jag om jag får flytta,börja skolan få kompisar,börja simma eller gymma och sen para min underbara vovve som fyllde 4år den 10/1-12 då blev hon allt stor min lilla flicka tiden bara rusar bort när man har roligt undra vf det är väl ingen som kan förklara det ELLLER??????.... En fråga tänker ni klart när ni lyssnar på musik när ni bloggar eller hur gör ni??????jag tänker klarare med musik i öronen och låter alla ord flöda och sen fortsätta bara skriva av mej allt skit som händer mej!!! Va ju hos läkaren inte så länge sen han sa att jag va överviktig men ja sa att jag rör på mej och sen blablablaaa då sa han att jag hade svält mej så mycket att jag äter så mycket för det och det va ingen fara bara jag rörde på mej och de gör jag ju så när vi flyttat så blir det 5km varje dag och med ´hundarna så dom lär blir trötta när vi kommer hem:):)jag oxå för den delen efter skolan sen oxå haha miche får allt jobba på om hon ska hinna till sommaren hehe de gör jag nog om jag jobbare hårdare än väntat så!!! Får hoppas jag får en plats på komvux denna terminen pallar inte vänta en termin till:(då kommer jag tröttna på det... Känner att min migrän börjar tillta allt mer och mer aja den kanske försvinner när jag bloggat färdigt vilket jag måste göra snart för vi ska åka hemåt gubben börjar bli trött och jag med för den delen ska börja packa och sen ut och gå imorrn så måste vara pigg då. Men i helgen kommer ett längre inlägg vilket kommer att glädja alla läsare som har saknat mej otroligt mycket hehe:))!!! Älskar dej min underbara gubbe du är allt för mej och utan dej är jag inte hel då är jag INGENTING och det vill jag aldrig vara<3 mitt du är bara min min min åter min lämnar dej aldrig... PS det är lite stavningfel pga migränen och jag börjar bli trött RIKTIGT alltså då är jag ingen rolig person att tas med de vet gubben iaf HAHA alla har väl såna grejjer för sej:P. Aja kl är elva snart halv tolv så vi ses i helgen allihopa och HA EN FORTSATT TREVLIG ALLA <3 DAG hoppas den har varit underbar de har min varit med underbart folk och mycket skratt:P:P:):))HIHI.... Puss&hej lingonpasjtejj

Av Michelle Viiala - 14 februari 2012 22:39

Jahapp när jag precis va färdig med inlägget så fucka sej datorn och tog bort AAAAAALLLLLLLLLLLTTTT:@@snacka om man blir arg aja det är bara till att skriva om allt igen.. Kan börja såhär iallafall vi misstänkte jag va gravid men på gravtestet så va de negativt och jag och gubben blev JÄTTE ledsna men vi sa de barn blir det nu när vi flyttat och allt fixat sej.. Återigen så ska vi nu flytta 5 mil ifrån vårt nuvarande hus nära min mamma som bara bor 5km ifrån vårt nya som vi nu ska åka och kolla på den 5 Mars sen blir det inflyttning med mera och det blir VÄLDIGT stressigt kan jag tala om redan nu eftersom vi gör ALLT i sista stund men men det får fixa sej som det gör... Aja detta huset är bättre än de vi har nu för i det nya har vi pellets och ved så det blir lättare för mej som fortfarande har ont i ryggen,migrän,blir lätt sjuk,ont i halsen,migrän med mera tror jag har allt som man kan ha och nu är det magen och min vikt som inte är riktigt bra men det blir den när vi flyttar//flyttat.. När vi flyttat iaf så ska jag ÄNTLIGEN börja plugga igen på komvux ska söka plats så fort jag får reda på när flytten går???,sen blir det fixa papper med mera med körkortet och allt mög som måste göras... Får hoppas min bästa tjejkompis kommer upp nu nästa vecka kan hålla tummarna saknar henne så Christina Andersson<3.. 4/3-08 firar jag och gubben våran 4års dag och GUUUD sååå roligt de ska bli va längesen jag hade så roligt haha får väl se va gubben säger om det:P!!! Får hoppas jag pallar att sitta här lika länge som jag gjorde innan allt togs bort hehe det märker vi annars så fortsätter jag nästa gång och det blir nog till helgen:}i dec dog min underbara bästa vän Matilda hon tog livet av sej pga hon inte fick träffa mej pga jag hade så mycket att göra men de brydde hon sej inte om så jag fick ett polissamtal i dec innan eller efter jul att dom hittat henne död och att hennes mamma skulle ringa mej och säga det guuuud så ledsen jag blev:(saknar henne grymt mycket alltså... Sitter och lyssnar på fantasy--in my head den är sååå bra får ladda ner dom när jag fått dator och internet får ta dom på mobilen sålänge senare när jag har tid med det aja detta livet säger jag HEEEEEEJDÅÅÅÅ åt när vi flyttat och heeeej till mitt nya liv de ska bli underbart att börja om på skala 1 och sen upp till 100% michelle lycklig och det blir jag om jag får flytta,börja skolan få kompisar,börja simma eller gymma och sen para min underbara vovve som fyllde 4år den 10/1-12 då blev hon allt stor min lilla flicka tiden bara rusar bort när man har roligt undra vf det är väl ingen som kan förklara det ELLLER??????.... En fråga tänker ni klart när ni lyssnar på musik när ni bloggar eller hur gör ni??????jag tänker klarare med musik i öronen och låter alla ord flöda och sen fortsätta bara skriva av mej allt skit som händer mej!!! Va ju hos läkaren inte så länge sen han sa att jag va överviktig men ja sa att jag rör på mej och sen blablablaaa då sa han att jag hade svält mej så mycket att jag äter så mycket för det och det va ingen fara bara jag rörde på mej och de gör jag ju så när vi flyttat så blir det 5km varje dag och med ´hundarna så dom lär blir trötta när vi kommer hem:):)jag oxå för den delen efter skolan sen oxå haha miche får allt jobba på om hon ska hinna till sommaren hehe de gör jag nog om jag jobbare hårdare än väntat så!!! Får hoppas jag får en plats på komvux denna terminen pallar inte vänta en termin till:(då kommer jag tröttna på det... Känner att min migrän börjar tillta allt mer och mer aja den kanske försvinner när jag bloggat färdigt vilket jag måste göra snart för vi ska åka hemåt gubben börjar bli trött och jag med för den delen ska börja packa och sen ut och gå imorrn så måste vara pigg då. Men i helgen kommer ett längre inlägg vilket kommer att glädja alla läsare som har saknat mej otroligt mycket hehe:))!!! Älskar dej min underbara gubbe du är allt för mej och utan dej är jag inte hel då är jag INGENTING och det vill jag aldrig vara<3 mitt du är bara min min min åter min lämnar dej aldrig... PS det är lite stavningfel pga migränen och jag börjar bli trött RIKTIGT alltså då är jag ingen rolig person att tas med de vet gubben iaf HAHA alla har väl såna grejjer för sej:P. Aja kl är elva snart halv tolv så vi ses i helgen allihopa och HA EN FORTSATT TREVLIG ALLA <3 DAG hoppas den har varit underbar de har min varit med underbart folk och mycket skratt:P:P:):))HIHI.... Puss&hej lingonpasjtejj

Av Michelle Viiala - 14 februari 2012 22:04

Jahapp då är det LÄÄÄÄÄÄNGESEN jag uppdatera bloggen så nu fick jag sätta mej framför datorn är ju hos min mamma och 2 bröder lånar mammsens dator vi har ju inget internet eller dator men nu har jag egen tid till att skriva lite på vad som har hänt sedan sist och då har det HÄÄÄNT mycket... Nu har vi bestämt att vi ska flytta ifrån där vi bor nu men detta nya huset som vi ska kolla på den 5 Mars har jag tittat på innan men nu bestämde jag och mannen att det är dags att fly ifrån den där iglon värmen funkar inget vidare så nu bär flyttan av i mars den 6 då ska ALLT vara ute ur det gammla huset in i det nya och sen helgen ska jag försöka fixa allt så allt är i ordning till sommaren:).. Ja så det är packning nu för fulla muggar undra vf vi ska vara så sena med detta i sista minuten Hmmmm???bra fråga den får jag ha svar på tills nästa gång om jag kommer ihåg det.... Jag va hos läkaren för ett tag sedan eller jag någon månad sedan och jag har gått upp i vikt sen och jag måste ner till min normala vikt men men läkare är ju som dom är så fort man klagar så måste dom klaga tillbaka nejj nej men så är det blablablaaaa GUUUUD så jobbigt alltså... Men jag har tydligen svält mej själv så därför äter jag mer än vanligt mycket men rör jag på mej så är de ingen fara ska nu på utredning på VARFÖR jag mår såhär gjorde ett gravtest igår men de va negativft eftersom jag trodde jag va gravid eftersom det sparkar i magen jag äter söta saker,rasar upp i vikt med mera men IKKE de va inget men ska till läkaren för att se varför det sparkar i magen om de kan vara något på g nu.... Aja gubben och jag vill ju SÅKLART ha barn nu efter 4 år tsm den 4/3-08 så det börjar arta sej till det oxå vill ju inte vara gammal när jag är gravid:S... Aja nu MÅSTE jag berätta att jag efter vi har flyttat så ska jag börja plugga igen på komvux:)snacka om jag längtar tills dess i sommar ska jag iaf fixa sommarjobb försöka brukar det heta annars men men får se hur det går blir nog skolan ändå... Så om ni undrar så händer det ju saker hela tiden hos oss hinner aldrig på att tänka att JUST JA bloggen oxå utan det kommer när jag börjar tänka lite mer klart med musiken i hörlurarna så funkar det KANON:)(ler)... Det är redan alla hjärtans dag och GUUUD va tiden springer iväg när man har roligt har ALDRIG tid för att fixa någonting som MÅSTE göras det tar jag senare blir det då men men det hinns oxå.... Då ska man bli faster igen guud så gammal jag känner mej när någon säger hur känns de nu och bli faster IGEEEEN????JA BARA MEN FÖR I HELVETE säg inte det ordet känner mej ju gammal HAHA:)då skarattar dom bara snacka om dom får ett gott skratt aja de ska väl alla få..... Idag blir det ett lååååångt inlägg HOPPAS jag iaf har fortfarande ont i mina händer ska nu kolla efter flytten och allt varför och hur jag ska göra för att inte ha såååå jävla ont jag har hur jag ska göra för att slippa det????.. Sitter & lyssnar på fantasy--in my head remix den är sååå jävla bra måste ladda ner dom så fort jag får internet och en dator... Nu när jag ändå sitter här så kan jag ju tala om att min mormor ska nu flytta ifrån det stället hon har bott i hela sitt liv i hon ska ÄNTLIGEN byta ort till hälsingland SNACKA om jag e glad då kan jag åka och hälsa på henne lite oftare än vad jag gör nu för nu träffar jag henne ALDRIG:(:(.... Min lilla flicka är nu 4 år får hoppas hon löper snart igen så de blir valpar på henne så jag kan fixa mitt körkort men jag fixar nog det när jag börjar skolan helt enkelt:)HAHA hoppas jag kommer in på komvux nu när skolan börjat aja skitsamma de gör jag nog alltid på ett eller annat sätt.... Vid såna här tillfällen tänker man tillbaka på det man HADE undra vf det är såå???jaja det vet nog ingen utom en själv kanske oja det blir nog bra ändå ska ni se.. När jag mår bra igen så ska jag försöka fixa och radera lite ur mitt liv dom sista åren och börja om på NYTT helt och där ska ingå framtiden med gubben familjen och ha en ljus framtid med i huvudtaget... En fråga till er alla när ni lyssnar på musik tänker ni bättre då eller hur gör ni när ni ska hitta lågan till att blogga mer??????? det skulle vara roligt att se svar ifrån er?????????.... Jaha då ska vi snart åka hemåt och sova eller titta på lite tve innan det är sängen vi måste ju ha någon EGEN tid tsm utan allt skit och allt mög:):)... Gubben och jag har fixat allt bråk och utredningar vi hade innan jul och dom andra åren så nu är ALLT löst ÄNTLIGEN!!! Nu säger jag HEEEEEEJJJJJJJJDÅÅÅÅÅÅÅ gamla liv och HEEEEEEJ MITT NYA LIV välkommen till klubben i framtiden:):)hoppas du ska trivas haha:Pdet är lite roligt att man har startat en blogg och tänker så mycket när man skriver jag tänker klarare när jag har musik runt omkring mej eller om jag är nedstämd då kan jag bara sätta mej med lurarna i öronen och sen inte lyssna på någon annan utan bara stänga ut allt det är sååå avslappnande:)).... I sommar eller till julen blir det ullared vi va ju aldrig där förra året vi hade ej råd men nu MÅSTE vi försöka åka ner och fixa det en egen dag--tid:P:P får hoppas fler vill åka mer det blir roligare då!!! Detta inlägget blev ju trots allt lååångt ändå vilket jag ALDRIG brukar klara annars men nu börjar jag få ont i händerna och VÄRLDENS migrän jag ska glasögon eller linser igentligen men jag behöver inte det nu eftersom jag ser så bra utan och dom är bara irreterande ögonläkarn sa att jag behövde men jag sket i det för jag hatar glasögon och linser jävla MÖG man måste pilla med och tid tar de oxå HAHA vilket jag inte har i vilket fall... Oja nu såg jag hur mkt kl va tjugo i elva och jag börjar bli sååå trött vi som ska ut och gå och packa imorrn kommer va HEEELT slutkörda innan flytten bär av HEHE då får jag ropa in hjälpen huset ligger bara 5km ifrån min mamma så nu ÄNTLIGEN kan jag vara hos hästen oftare oc umgås med mamma så de blir min promenad varje dag:))då kommer jag RASA ner i vikt igen vilket underlättar för mej:Poch hundarna dom får sin promenad varje dag så!!! Nu får vi äntligen pellets i huset i det nya sen en RIKTIGT STOR tvättstuga med stor tomt:))))JAAAAAAAAAA snacka om jag blev över lycklig när jag fick höra det HAHA ända gången jag blir såå glad!!! 4år går fort när man har roligt och fler kommer det att bli gubben min du är mitt allt sen struntar jag i vad andra säger för du är BARA MIN MIN MIN ÅTER MIN lämnar dej aldrig<3<3... Nu säger jag GODNATT OCH HA EN FORTSATT TREVLIG ALLA <3 DAG ALLIHOPA hoppas ni haft roligt Nattinatti--(")--(")--..........................Bloggen kommer uppdateras snart igen....... Puss&kram och GODNIGHT

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards