heavenstay

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Michelle Viiala - 4 juni 2012 19:35

Hej allesammans!!

Då sitter man här och bloggar och har funderat och kollat på nätet en del idag det här med vikten varför lyssnar folk på andra när man säger att man vill gå ner i vikt och varför ens gå ner i vikt *BARA* för att andra tycker att du är lite tjock eller vad man ska säga finns ingen anledning till att gå ner för andras åsikter och vad dom tycker det är såå fel utav personer att bete sej på det här sättet man bestämmer väl ändå själv hur man vill se ut och sjukdomar kan oxå vara nycklen till att man ser ut som man gör så sluta klaga och trycka ner andra hela tiden och tänk på hur du//ni ser ut själva!!

Jag själv FÖRSÖKER gå ner i vikt men det är inte det lättaste pga när man är trött hela tiden och inte har någon ork till någonting??vf kan man undra ja de vet jag inte ens själv men ska på utredning vet att jag har sagt de så länge nu men tröttheten tar över mitt liv HEELT undra när man ska hitta tillbaka till den dära energin och orken???Jaja de kommer de oxå tills slut..

Jag läste en artikel eller ja snarare en tidning jag har som jag brukar läsa i lugnet angående otrohet och det kan jag defentivft bli riktigt arg på *HAR SJÄLV VARIT MED OM ER 1 GÅNG* jaja det kanske finns något som ligger bakom det så det är därför man är otrogen men jag förstår inte VAD som händer i ens huvud det är nog många som ställer sej den frågan tror jag:/ lite synd att otrohet kan ta över ens förhållande till den man ÄLSKAR över och allt och annat det förvånar mej inte med tanke på att jag själv suttit i den sitsen 1 gång och ALDRIG mer säger jag jag märker på killar när dom är otrogna emot mej och de kan jag tala om att då vill ingen lära känna mej jag blir riktigt ARG men men jag har ju ett nytt förhållande som jag kan hålla mej till självklart som funkar bättre än mitt 2 aja det kommer när man minst anar det och när man minst vill det helt enkelt!! 

Denna veckan fyller ju min älskade mamma år 52 hon börjar bli gammal *HAHA* jaja de blir ju alla men varför just min älskade mamma behöver ju henne många år framåt:)=) hon har ju ändå funnits där för mej nästan hela mitt liv och upp i tonåren så varför inte fortsätta hehe...

Har lite svårt att komma på vad jag ska skriva sitter & kollar runt på Facebook med mina vänner som är inne på chatten och de är inte ALLTID lätt att komma på vad man ska skriva!!

Sitter i sängen med mitt älskade <3 som har jobbat idag snacka om han är trött men det är så när man jobbar från 07.00 - 16.00 måndag-torsdag och nu fredag och lördag=)då får man ensam tid hemma vilket inte uppskattas ALLTID men men jag ska nog klara detta oxå klarade ju de med mitt ex så det är inget nytt aja undra vad man ska skriva om för så fort man börjar med något så försvinner allt som man vill skriva om:/Hmm jaja det kommer...

Idag har man räknat på pengar man ska få ifrån F-kassan och det är runt 37.000 och lite till så får se blir körkortet och sen köpa in lite saker och så eller åka på mini semester ensam det behövs ju det oxå oja jag får se vad jag gör med dom har ju lite tid att tänka iallafall måste fixa skrivare och lite annat så blir nog kanske ikea och elgiganten eller netonnet får se de skriver jag om senare.

Jag har kollat in mina gamla bloggar och där har jag många läsare så jag får väl stänga ner dom HELT innan jag blir tokig på alla bloggar och lösenord jag inte ens kommer ihåg???haha ja så kan de gå när man är glömsk och har många bloggar och lösenord att komma ihåg hihi=)..

Nähe om man ska runda av här och fortsätta imorgon det låter som en bra ide så hoppas ni hade en bra helg allesammans för de hade jag iallafall med bra sällskap av <3 mitt,mamma och bror och självklart djuren=)..

Ha en fortsatt bra kväll allihopa & kjamizar ifrån mej i Gunnerud 

  Tjoahoppp    

  

 


Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards