heavenstay

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

Helgen är ÄNTLIGEN här:)

Av Michelle Viiala - 16 mars 2012 11:05

Hallåå bloggläsare!!!

Idag är det dagen före helgen eller vad man ska säga aja det finns så många ord som man kan säga om helgen och allt mög inte undra på att ens hjärna blir överhettad:).

Helgen händer det inte så myclet blir bara att ta de lugnt nu så jag blir HEELT återställd ifrån alla sjukdomar vilket jag aldrig kommer att bli.

Sitter här vid datorn och tar de lugnt våran lilla vovve sover bredvid mig hon verkar vara rätt trött idag i helgen får ju mamma svar angående sitt hus så vi får hoppas hon får det för då blir det kanske flytt samtidigt vilket kan vara roligt för oss alla!!

Nästa vecka blir det allt stressigare och det är inget jag vill tänka på just nu men det kan man inte bara släppa det kommer bli såå skönt när allt är över och allt är uppackat så man kan slappna av. Våran hyrevärd jobbar tydligen i Norge så därför flyttar vi inte först på fredag men vi åker härifrån Torsdag natt så vi är nere tills morgonen. Så det blir till att sova på eftermiddagen så man är pigg att packa och åka neråt alltså till Hagfors bor i den kommunen:)..

Idag blir kanske ingen rolig dag men huvudsaken är att jag får umgås med familjen kan skriva om planeringen angående flytten oxå inget inressant men ni kanske vill veta ändå:P..

Måndag: Ska åka med mamma till Ö&B hon ska fixa en ny skurhink till oss.

Tisdag: Tvätta upp allt här hos mamma de vi har med oss.

Onsdag: Händer det ABSOLUTE ingenting.

Torsdag: Packning,flytt,städning,ringa,skriva ut papper på datorn,Tvätta upp allt och diska med mera.

Fredag: Kolla runt i huset och planera vart allt ska stå och sen börja packa upp allt medans mannen åker

iväg och stor handlar så ska jag fixa ordning på allt.

Lördag: Fortsätta packa upp saker och ställa rätt på dom bakning sker oxå helgen så det blir mycket att göra sen kanske man får se om man åker och träffar kompisar eller något & försöka få all packning färdig:)). 

Söndag: Bara ta de lugnt ut och gå sen utforska nya stället sen blir det nog slappna av och inse att vi har flyttat för sista gången och umgås med min underbara man//sambo och med djuren..

Måndag: Får vi se vad som sker ska väl försöka ringa F-Kassan om saker & se om de går att lösa sen den sista måste jag skriva in mig på ams pga mina pengar tar ju slut men dom kommer igen på samma gång som dom avlsutas därför blir det F-Kassan dom får lägga på ett kål.

Sen blir det en lugn vecka vi ska ju ordna så vi kan sticka till ullared till sommarn och handla lite och schoppa ha en umgås dag sen försöka åka till Elmia mässan när den är om vi får hundvakt:))Därför är det bra att ha mamma så nära ändå eller min underbara gumma kanske vill vara hundvakt:P:)..

Jag kommer komma närmre mina kompisar och familjen min tvillingsyster iallafall och ena brodern Charlie sen FASTERS gullunge Arvid:)...

Ha en trevlig helg allesammans det kommer fler inlägg till kvällen:)..

Poss & kramizar på er allesammans

.  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards