heavenstay

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Michelle Viiala - 7 mars 2012 11:22

Hej Alla underbara bloggläsare!! Då sitter man framför datorn och ska FÖRSÖKA skriva av sej av det som hänt dom senaste dagarna och de kanske inte är det ALLRA lättaste men men det återstår och se om den saken HIHI:).. Jaha det är inte så mycket som har hänt ändå mer än att det blir ingen flytt till Gävle iallafall pga det huset är redan uthyrt så nu sitter vi och väntar på svar på ett hus här i närheten istället eftersom jag kanske börjar skolan detta året 1 gång i veckan ska jag gå så det är såååå skönt att slippa vara hemma och decka framför tven eller datorn HAHA lite svårt när man inte har en dator hehe aja de kommer det oxå tills slut ska se nu till sommarn om jag hittar en dator sen ska de bloggas varje dag.. Fick ett snyggt foto av min plast far hehe väldigt snyggo:P ibland kan man sakna han men de är inget nytt de är nog fler som saknar han igentligen... Goa börjar få stor mage inte för at hon är med valpar då utan hon går tydligen upp ner upp ner hela tiden så vi ska börja med lightfoder så får vi se om det fungerar eller hur vi ska gå till väga med henne min lilla tjej:))hon charmar alla som hälsar på:P:P...  Idag har jag inte så mycket att blogga om mina hjärnceller verkar inte vaknat till liv än så jag har lite svårt att hitta ord och skriva men men de jag kommer ihåg kan jag ju skriva sen kan jag skriva resten i nästa inlägg ska försöka blogga så länge jag är hos mor så kan jag kanske blogga varje kväll eller dag det beror på vilket humör jag är på just DÅ... Igår tittade jag på familjen annorlunda och guuud vad jag älskar alla familjerna dom får mej att tänka tillbaka och börja inse vad livet har för mening i det hela det är det som är så roligt att titta på programmen man själv tycker om:))och kan följa det hela tiden varje Måndag eller så... Nääääääj nu ska jag upp och pussa min älskade man som sitter fastklistrad framför datorn och spelar han är upoe med tuppen den mannen:Phehe men inte snart hehe då får vi se vem de är dåååå... Imorrn fyller min älskade man år som jag skrev vi firade han i feb när min bror fyllde år så det blir kanske en present för mannen istället på hans dag:)... Solen skiner och snön smälter FAAAAAAN VA UNDERBART ATT våren börjar titta fram redan:))ha en skön dag allesammans

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards