heavenstay

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Michelle Viiala - 15 mars 2012 10:16

Då sitter man här vid datorn & bloggar

Idag är det en RIKTIGT grå & trist dag med planering av flytten och så vilket börjar

bli nervöst men de ska nog gå vägen för oss nästa vecka.. 

Idag kan man nästan tro att det är någon som har dött så tråkigt väder det är ute vilket kan kännas

jobbigt att göra saker men så länge jag har bloggen så fungerar det..

På min blogg så hoppas typsnittet från & till så det kan hända att det är olika på texterna men jag rättar till det sen när jag är färdig med inlägget:P.. Igår hände det inte så

mycket vi tog de lugnt och umgick bara eftersom vi flyttar ju nästa vecka som jag LÄÄNGTAR nu

jag skrev på kontraktet igår och skickade sen iväg det så idag ska dom allt ha det

när vi kommer ner så skulle jag få skriva nytt eftersom detta va bara på 2 månader tills vi skulle träffas så skulle vi göra ett nytt tills vidare. På radion måste dom spela låtar om och om igen att dom inte kan spela nya istället och låta bli att spela dom som går ofta.. Min mamma har nog blivit tokig hon städar som en tok idag vilket inte är ovanligt:).

Nähe om jag ska börja planera flytten och så annars händer det ingenting men jag återkommer senare ikväll när jag orkar sitta vid datorn:)). Huvudsaken är att jag bloggar lite:P..

Ha en skön dag allesammans




Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards