heavenstay

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

13/3 - 12

Av Michelle Viiala - 13 mars 2012 19:41

Jaha idag sitter man här framförm datorn och bloggar lite snabbt innan man ska kolla på unga mödrar följer liksom den serien:). Om ca 6 dagar flyttar vi neråt till Hagfors där vi kommer att stanna förevigt om dom inte kastar ut oss vill säga men de ska nog gå bra ändå:) ska ju träffa dom för 1 gången nu den 20-22 så på Måndag ska vi till det gamla och packa sen städa har lite att diska när vi kommer ner och tvätta så hoppas de finns torktumlare eller nått iaf så jag slipper torka för hand:Pinget alternativ när man mår som jag gör idag det är MÅÅÅÅÅNGA som tror att jag är gravid men de återstår att se nu när min röda vecka kommer då är det dags att testa sig.. Ska fixa en utredning om jag inte är gravid varför jag i hela friden mår som jag gör så får hoppas på det bästa just nu så jag kan börja skolan på heltid istället:)),nu om skolan när jag ändå har nämnt det så ska jag börja plugga på komvux så fort jag kommer ner men MÅSTE bestämma mig när jag ska om det ska vara på kvällen eller dagen har ej kommit på det eftersom jag inte pallar tänka på något annat än att jag ska få det bra med mannen min:)... Sitter och lyssnar på Nightcore - Waka waka den är SÅÅÅÅ bra måste liksom hämta deras album på youtube så jag har nått att lyssna på vägen ner sen det tar ju trots allt BARA 7 timmar ner:(vilket kommer bli jobbigt för katterna och hundarna men dom har nog vant sig eftersom vi har flyttat väldigt mycket på sistone:/ men men nu är det slut på det oxå.. Jag tittade på familjen annorlunda igår på tv4play och jag BARA älskar 2 st familjer där och det är SJÄLVKLART familjen Norrström och familjen Wallquist det är dom 2 som jag älskar och titta på särskilt Walle han är bara för rolig med hans kommentarer:).. Nog om detta hoppas alla fick en bra helg iallafall trots detta vädret vi hade rätt så fint ändå våren börja komma till Norrland oxå efter en lååång tid medans dom andra har redan fått våren före oss men nu när vi åker ner så är ju våren där:P HAHA.. Har ALLTID undrat vart är dagens samhälle på väg igentligen vi ska betala invandrares körkort och allt annat jävla mög dom får väl göra som oss betala för sig och fixa allt själv. Ärligt talat så vet jag inte VAAAD jag skriva om idag igentligen mina ord tappar bort sig en efter en HAHA vilket är totalt jobbigt i bland alla tjatar om melodifetivalen men det va JÄTTE dålig låt som vann Loreen tyckte snarare Top Cats skulle vinna eftersom vi har inte så MÅNGA som kör gamla låtar nu för tiden:)vilket är tråkigt och irreterande ibland kan man undra vem det är som röstar på henne jävla PLASTDOCKA:p.. Idag fick vi kontraktet som ska skrivas på och skickas till den nya hyresvärden får se vad hundarna tycker om att åka bil så långt och sen bo i nytt hus men dom är nog rätt vana nu efter alla gånger man flyttat men de blir inge mer nu HOPPAS jag men men trivs man inte så gör man inte det och man ska ju trivas det är då man mår som bäst... Nähe ni imorrn får man nog oxå hoppa in här och skriva det är folk som väntar på datorn och jag ska titta på unga mödrar se om jag kan få sno den lilla datorn själv funderar jag på att skaffa en ipad istället för dator det är ju en dator igentligen fast liten och man slipper internet avgift på dom man sätter bara in sitt simkort och sen kan man surfa:)det är sååå mycket bättre än att kludda med internet och allt skit:))HAHA nu får ni ha en skön kväll och en fortsatt trevlig vecka för jag ska försöka ha de iaf:)))))).... Hejsvejsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards