heavenstay

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Min & sambos 4 års dag:)

Av Michelle Viiala - 5 mars 2012 00:20

Jahapp då har jag & min älskade sambo firat 4 år sen vi blev ett par och vi älskar varandra lika mycket än vilket är HELT fantastiskt:).. Idag firade vi våran 4 års dag på akuten pga ja slog ju i armen i Fredags och vi åkte in igår men då hade röntgen stängt men åkte dit idag oxå och de va inget fel på min arm men jag ska FÖRSÖKA vila armen och använda den så mkt ändå fast de gör ont i den.. Sitter ensam i rummet sambon sitter i rummet bredvid och sitter vid datorn och kollar rundor... Idag har det inte hänt så himla mycket mer än att va på akuten,gjorde stallet,ute och åkte,lagade mat,kollade på film med mammasen och nu sitter jag här där jag brukar sitta HAHA not.. Jahapp undra vad man ska göra senare då det återstår att se tydligen kommer iaf sova ut pga smärtan jag har ÄN vilket kommer att försvinna snart hoppas vi sambon hatar att se mej lida när han mår bra lider jag så lider han:(och de är inget jag vill heller.. Idag fick vi reda på det huset vi va och tittade på att de blir inget med den skiten men de va väl tur att vi fick veta det nu att dom va bedragare båda 2 som bara ville ha pengar för att vi skulle bygga upp allt men ACK som dom bedrog sej själva vi är inte så lättlurade så vi inte fattade vad dom höll på med har sååån skadeglädje just nu kan nästan skratta åt det än och detta hände vid 17.00 i eftermiddags.. Aja vi ringde på ett hus i mellan Gävle & Falun och där hittade vi kanske lyckan ändå så nu den 31 mars kanske flytten ÄNTLIGEN bär av visst det är inget stort hus men de kunde man lösa när de kom så långt får se om hon ringer senare idag:))vilket vi hoppas på.. Vi bodde rätt centralt då med ica mitt emot oss:Pvilket hjälper mej som inte ÄN har tagit körkortet men det kommer att bli bara jag får sätta mej ner och ta de lugnt och få börja komma igång igen med det jag gjorde innan alltså körkortsfrågotna och det sen kanske allt släpper till slut vilket jag hoppas på:))... Idag blir det inget långt inlägg pga min arm och jag är SÅÅ trött efter akutens besök vilket jag vill tacka alla på Akutmottagningen Örnsköldsvik tack för att ni hjälpte mej och tog mej först och sen fick ett trevligt bemötande de har jag aldrig fått innan:).. Om ni undrar vf jag kan komma på allt så sitter jag och lyssnar på musik i min mors hemma bio till datorn så de blir lättare att skriva av sej om allt som hänt och kommer att hända dom närmaste månaderna vilket blir isåfall toppen:)HAHA,jag ÄLSKAR utmaningen men ändå inte men men de är väl de livet går ut på.. Hade jag lite mer tid så hade jag kunnat blogga mer men de blir nog efter flytten isåfall eftersom de blir mycket att göra med vårt gamla hus med städa med mera men ska se om jag kan få hjälp av min mor och bror för jag kommer aldrig att palla de själv om jag kommer ha ont då vill säga!!! Lyssnar på låten titanic av nightcore och den är SÅÅ bra jag gråter varenda gång men det är inte så konstigt igentligen eller hur????haha rolig jag är eller .....NOOOOOT bara trött på idioter som tror sej vara bättre än mej men det är dom inte vare sej dom vill eller inte,Vart är dagens samhälle på väg med invändrare som ska få sina körkort betalda och sen en massa annat skit HAAAAALLLLÅÅÅÅÅÅ ja bodde inte vi i Sverige nyss och vi är svenskar med lagar nog med att dom inte har lagar som dom lyder men för fan vi svenskar lyder dom iallafall annars får ni göra som dom i Malmö utvisar alla för de blir för mycket utav den varan HAHA vad alla svenskar blir glada då får alla vi behålla våra jobb och slipper torka upp skiten efter dom varje gång de gått snett för dom...  Nej nu ger jag upp allt mög och skit här ute och slänger mej i sängen och ska FÖRSÖKA ta med mej mannen min som inte verkar vara trött:P hehe men de ska nog bli ändring på det ikväll HAHA baby is not alone is always in my <3..... Hoppas alla haft en underbar helg jag hade en bra helg fast de som hänt men men de ska jag tacka för att de va inget allvarligt ändå:P:)),Tack min älskade staffan som va med mej igår på akuten och är såå kär i dej sen 1 gången vi möttes... Neeeeeej GODNATT GOTT FOLK NU SKA JAG TA OCH SLÄNGA MEJ I SÄNGEN OCH SE OM JOHN BLUND VILL FÖLJA MEJ IN OCH VÄNDRA I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD SÅÅÅÅ nattinatti allesammans....PUSSHEJ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards