heavenstay

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!!

Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:).

Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och släppt ut dom och in dom och gett dom mat och vatten:)dom blev överlyckliga att få komma ut.

SEn har jag ordnat med maten det blev köttfärs,ris och kokta grönsaker blandning jätte gott:D.

Innan jag gjorde maten så vägde jag mej och då hade jag rasat ner 4 kg på en och halv vecka och jag har ändå kämpat med min vikt för att jag skulle gå ner och nu som först så ser jag målet:)snacka om jag blev överlycklig när jag såg förändringen..

I torsdags så åkte ju mitt älskade <3 till sina föräldrar för att fira jul och han kommer hem nu på Torsdag då han varit borta 1 vecka detta va vi behövde kände vi:).

Nu har vi varit tillsammans i 4år och 7 månader och ju mer tiden går så ölskar jag honom GRYMT mycket oavsett vad alla tycker och säger så är han den jag älskar och han betyder enormt mycket för mej  ..

Sittligger i sängen och skriver och kollar på nätet lite ska snart ta och börja städa färdigt innan det är dags att släppa ut hundarna för sista gången.

Nu är det ett tag sen jag bloggade det har varit så himla mycket med allt runt om kring mej men hoppas nu det nya året blir bättre  ..

Genom åren så har folk snackat skit och tyckt VÄLDIGT illa om mej men jag struntar ärligt talat i det för jag mådde inte bra utav allt som hände just då så hoppas ni kan förlåta mej igen och att jag har faktigt ändrat på mej oavsett vad ni tycker och tänker..

Alla kan inte vara perfekta hur skulle det se ut då??ja ingen vet nog det själva..

Om 1 månad fyller man 23 och hoppas man kan få en förändring på köpet det blir väl de med huset och allt som kommer hända=)..

10 Januari fyller Goa och Vinsa 5 år dom börjar bli stora våra tjejer(HUNDARNA)nu fäller dom något otroligt men det vänder snart..

Imorgon blir det nog fortsättning på att klippa Sessan och sen försöka ut och ta en promnad se om lederna släpper och handen slutar värka:(:)..

Nu har jag precis snackat med min älskade man han längtar hem och det kan jag förstå:/..

Nej nu önskar jag en god fortsättning på julen och ett GOTT NYTT ÅR alla underbara vänner och läsare=)Tjolahopp

 

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards