heavenstay

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Michelle Viiala - 5 december 2012 12:26

Hejsan hoppsan alla glada:)! Då är man här inne och kollar läget med er alla läsare osv???.. Vakna ungefär vid halv tio och har ätit frukost och sitter nu och tittar på den norska unga mödrar som kommit med nya avsnitt:).. Idag blir det ut och gå med hundarna och sen försöka umgås lite med mormor som har nu flyttat hit till grannen innan hon ska in i sitt i Torsby:)är överlycklig att se henne efter nästan 9år utan henne. Idag snöar det ganska mycket så hoppas all snö lägger sej och det ligger kvar. Har ju hänt en del sen jag uppdatera sist va på akuten i Torsby i förr går men vänta mej inget bättre svar än att jag skulle vidare till tandläkaren där jag fick smärtstillande tandkräm sen ska jag bara vänta ut tanden.. Nu är det snart 5år sedan jag träffade min älskade pojke och är glad varje dag vi är tillsammans han är den jag letat efter och han får mej på bra humör när det är nere i botten:-D.. Nej nu är det dags för att sätta igång denna dagen oxå tiden går ju så fort:-D.. Ha en trevlig dag allihopa och hoppas ni har fått massvis av snö:-D

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards