heavenstay

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Trist dag återigen=(

Av Michelle Viiala - 28 maj 2012 18:48

Hej alla bloggare/bloggläsare!!

Då sitter man här på varandan & bloggar i det trista vädret igår va det fint väder och nu helt plötsligt är det grått och trist men med tanke på att de va ett tag sen nu sen sist men aja bättre sent än aldrig=). Nu har det hänt mycket sen sist vilket resulterar i att min ekonomi börjar lösa sej äntligen:)ingen är lika glad som mej just nu.. Idag har jag hunnit gjort en del saker min älskade man började jobba 07.00 så jag gick upp innan han åkte då vid 06.30 tiden och pussade honom och kramade han sen åkte han till jobbet och där va han tills kl 14.00 - 15.00 och sen kom han hem och åt sen åkte han och jobba hos grannen han behövde hjälp eftersom de skulle bli världens oväder så nu sitter man ensam med mamma och bror och alla djuren såklart=)funderar starkt gå en promenad till älskade    menmen får se min ork och energi har inte riktigt kommit tillbaka än=(aja dom hittar jag säkert snart får jag hoppas=).. Veckorna som gått har det hänt lite här hemma rätt mycket har ju hunnit klippa gräset,solat mej illröd och brun=),tagit tag i saker och ting vilket jag inte skulle gjort men men nu är det färdigt för i år får hoppas jag slipper de nu då .. Imorgon finns de oxå en dag & jag vet inte vad jag ska göra heller men jag kanske återkommer med det imorrn när jag vet:P oja kl är nu 19.00 snart så jag får nog börja med maten snart och se vad jag ska hitta på vilket är jädrans jobbigt:)ibland vet jag bara inte VAD vi ska äta Hmm undra varför ja de kan man undra kan vara att jag har ingen ork längre!! Jag va på möte för 1-2 veckor sen och där sa dom att jag skulle ringa efter en tid till läkaren för mina leder och ryggen och att jag ska börja med mina mediciner IGEN=(men vaaa fan ska jag göra om jag ska orka med dagen så MÅSTE jag ju ha dom tabletterna utan tvekan så får väl fixa det nu denna veckan innan jag går under jorden med all denna JÄVLA värk som jag har=(tur då att jag har min älskade vid min sida som finns där för mej när jag mår dåligt och när allt känns PISS... Idag pratade jag lite med mosters älskling GUUUUD vad jag har saknat honom snart 1-2 år sedan jag träffade honom och guud såå söt han är och vad han pratar på nu lite roligt för nyss satt jag och höll honom i min famn och han skrek bara och skrattade åt mej som om jag vore rolig hehe .. Min mamma & bror har ju fått en gård nu oxå hon fick den direkt precis som jag och mannen min fick vilket va riktigt roligt:)så dom flyttar dit nu i Juni jag och gubben ska väl ha den dära grillkvällen oxå snart med vänner och så sen får vi se om jag och gubben ska åka till Gotland vad de verkar som så ska vi nog inte dit pga hans allergi och sen mina leder verkar inte vilja vara på min sida nu i sommar  så får väl bli grillning med dom underbaraste istället men va gör det:)!! Här om dagen så tänkte jag tillbaka på tiden som varit och den kan jag ibland sakna men jag har ju det bra nu med min älskade Staffan & våra djur snart hoppas jag på tillökning i familjen med en liten bebis vilket vi båda vill nu eftersom vi känner att vi vill börja bilda familj nu innan de blir försent för sen vet man inte om det blir försent=(med tanke på beroende på vad läkarna får fram & så aja de ska nog gå bra men nu när jag ändå går hemma så skulle de inte skada att ha någon vid sin sida medans älsklingen jobbar  .. Idag verka det bli ett låååångt inlägg men jag funderar på om jag inte ska försöka blogga imorrn oxå eftersom min inflammation i handen gör sååå j*vla ont så jag får väl ta de försiktigt nu tills de gett med sej!! Sitter & tittar på när älsklingen kör traktor och sår frön i marken jag undra när han ska få sluta med tanke på att han ska jobba imorgon tidigt men får hoppas han får vara lite ledig men han är ju såå stark och arbetsvillig så är han trött så går han ändå upp mitt lilla älskade   är såå stolt över honom och om 2 månader så får vi reda på en UNDERBAR nyhet och de kanske skulle hjälpa oss båda=)just nu aja det återstår att se då.. 4år 1 månad och 4 veckor har jag & älsklingen varit tsm och fler kommer det att bli för många år sen vid detta tillfället så gjorde jag slut med en UNDERBAR kille som jag VERKLIGEN älskade men nu är han borta ifrån mitt liv fast jag ibland kan ha honom kvar visst de finns minnen och ALLT kvar ifrån honom men nu har jag min älskade Staffan som finns där för mej och som står vid min sida och det är jag stolt lyckligt lottad över  .. Nej nu mina UNDERBARA läsare så ska jag nog sluta blogga och kanske gå till min älskade en stund sen hem igen men nu får ni ha det så bra sålänge tills vi ses igen här inne SJÄLVKLART !!! 

Ni mina underbara vänner,familj och släkt TACK FÖR AT NI FINNS NI ÄR FANTASTISKA & NI ÄR GULDVÄRDA ALLT I VÄRLDEN!!! GLÖM ALDRIG DET P:S ÄVEN NI MINA BLOGGARE OCH LÄSARE!!!! Tjohejs                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards