heavenstay

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Michelle Viiala - 5 maj 2012 14:34

Tja alla bloggare & läsare!!

Då sitter man här och bloggar eller ja försöka i iallafall och jag vet att jag har varit slarvig med att uppdatera men eftersom det har varit såå mycket att göra och så så har jag inte hunnit. Nu har ju min mamma & bror flyttat hit sålänge så det är faktiskt rätt roligt med tanke på att vi ställer upp för familjen om det behövs..

Alla djuren såklart kommer överrens så det är jätte skönt Sassa blev överlycklig när hon fick syn på mamma & robin vilket va lite roligt eftersom vi hade ändå inte sett dom på 1 månad så men de gick bra ändå som tur är=)Djuren stormtrivs här och likaså mamma och min bror..

Idag vaknade ja kl 06.00 utav att de ÖSREGNA och undrade vf inte mannen min va på jobbet men då kom jag ju på att de va ju lördag så jag fick mej ett gott skratt ändå:) i morse HAHA vilket va roligt för mej att berätta för mamma och gav mej ett leedende hon oxå:)).

Nu resten av dagen händer det inte mycket ska hänga upp tvätt,städa,göra mat med mera sen får jag se vad kvällen erbjuder men det får jag se då självklart=)men men alltid är det något men det är väl så livet ska vara HEHE:P..

Undra sa flundra vad man ska hitta på idag tro efter allt man ska göra och så inget roligt att vara ute idag eftersom jag tvättar min jacka:P aja de återstår att se städning och så blir det iallafall=)=)...

Nej det kommer fler inlägg ikväll har ju som sagt migrän just nu så pallar inte och sitta och blogga så länge mer:(vilket är JÄVLIGT jobbigt!!!!

Ha en underbar trevlig helg allesammans=)=)

Tjohejsan

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards