heavenstay

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Ingen rolig Onsdag alls :'(

Av Michelle Viiala - 18 april 2012 12:43

Tjena alla bloggare & blogg läsare!!


Idag är det ingen rolig dag alls jag har blivit sängliggandes pga migränen så idag blir de inte så mycket gjort vilket jag hade behövts göra idag men men:(.

Idag snackade man med sin gamla TRÖGA läkare & han hade inget vettigt att berätta mer än att de fattas papper HAAALLLÅÅÅ kunde han inte sagt de dåååå???:@gaaaaahhh så nu

blir allt ännu mer försenare..

Mannen min är iväg och jobbar medans jag är hemma och är lite smått sjuk vilket jag hatar MÅSTE till läkaren någon dag för att se vad det är frågan om och de undrar jag oxå ärligt talat för jag vet ingenting just nu vad det är frågan om.. Idag

vet jag inte ens vad jag ska skriva om jag verkar inte ha ord fört idag mitt huvud är så tungt att jag pallar inte blogga men ska göra mitt bästa ändå!!

Jag känner mej hungrig så får väl gå ner och ordna lite mat det är inget fint väder ändå så då kan jag lika bra blogga istället och ta de lugnt tills mannen min kommer hem=).

Tittar ut genom fönstret där det regnar lite då & då vilket gör mej äääännnuu tröttare på att göra något här hemma aja det får bli som det blir helt enkelt!!

Idag får de bli ett litet blogginlägg men det är bättre än något iallafall imorrn så kan jag inte skicka sms och sånt utan får vänta tills jag får pengar igen:(tänk om man vann några miljoner hur livet skulle förändras då:=)HAHA tror jag ja!!!

Det har ju hänt lite saker sen jag blogga sist har ju rensat i rabatterna & krattat ute & gjort det fint ute så nu börjar de ta sig!! Nähe ni allesammans idag blev det inget långt inlägg känner av min migrän värk såååååå inåt heeeeelllllvveeettte så gör de ont aja ska gå ner och fixa att äta lite sen ikcäll får de blir tidigt i säng och sen försöka sova ut hela natten och ta de lugnt nu ikväll och vila och så...

Ha en underbar fortsatt skön dag alla underbara där ute!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards