heavenstay

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Ingen rolig dag alls idag:(

Av Michelle Viiala - 12 april 2012 14:13

Hej alla läsare & bloggare då ligger man i sängen & har VÄRLDENS JÄVLA migrän vilket betyder att det känns som mitt huvud ska gå av på tusentals bitar:(inget roligt alls faktiskt men får hoppas den försvinner behöver ju göra lite nytta idag än att bara ligga ner går det i denna takten så går jag ALDRIG ner i vikt..

Idag har det inte hänt så himla mycket va ute i morse på

en liten promenad & njöt verkligen av solskenet eftersom vi har haft regn i 2 dagar vilket inte

va någon nytta alls=).. Men idag skiner solen och det blåser lite lätt så nu är det skönt att vara ite iallafall..

Idag har jag frukansvärt ont i huvudet som jag skrev så de kanske finns lite stavfel och så men det hoppas ni kan läsa min sluddriga stavning ändå jag försöker att hålla smärtan inne men den verkar inte vara på min sida idag heller=(men men detta är sånt jag kommer att få leva med TYVÄRR det är ju trots allt efter takolyckan som jag har fått migrän,ont i revbenen,ont i ryggen osv så de är inget roligt alls at försöka bita ihop när det verkligen gör så ont men hoppas jag får hjälp med detta snart..

Måste ringa läkaren någon dag och försöka få dom att titta på detta eftersom jag har haft det sålänge men när jag har så ont så behöver jag vara ute och ta nypa luft för att lindra besvären jag fick ju tabletter men dom hjälper inte längre=(...

För många år sedan så fick jag en röntgentid till hjärnan men den blev ju inte av pga flytten överallt så måste FÖRSÖKA få en ny tid dit=)..

Idag blir det SJÄLVKLART lyx mat alltså pizza eftersom vi inte orkar laga nån mat och jag har sån värk sambon gillar de inte ALLS idag har jag kännt av smärtan i bröstet eller <3 ska snart gå och kolla det igen för att se om de är fel påt eftersom jag har sååå ont ibland och sen har jag inte ont sist när jag hade ont så körde sambon jätte fort pga de gällde ju trots allt <3 då och väl inne på akuten så kom de flera läkare på mej en efter en så de va lite läskigt och sen satte dom EKG men hittade ingenting jo att jag hade muskelvärk i börstbenet men dom började fundera på om vf jag hade det eftersom jag inte anstränger mej något särskilt!!

Nej nu mina vänner små så får detta bli den sista raden sen MÅSTE jag ner & dricka vatten och gå på toa=)..

Hoppas alla har en underbar Torsdag snart är det helg ännu en gång:)vilket betyder att de blir inget godis denna helgen heller ska försöka sluta med det men de är JÄVLIGT svårt det är ungefär som om en rökare skulle sluta efter 100 år det är jätte svårt pga föräldrarna lär oss att äta de ju=)..

Ha en underbara dag allesammans där ute som inne=)ta väl hand om varandra och sköt om er låt ingen trycka ner dig/er... 

XOXO Michelle Viiala

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards