heavenstay

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Hejsan nu har det trots allt gått 3 veckor sen vi flytta hit:)

Av Michelle Viiala - 11 april 2012 19:47

Hej allesammans!!

Idag har det inte hänt så himla mycket pga av att de har ju regnet sen igår & det är inget roligt att vara ute men jag & hunden (SASSA) tog en rundtur i skogen och de kändes heelt otroligt vad lite regn kan göra med luften och jag blev som en helt ny människa:).. 

Men istället för att vara ute så har man ju städat hela huset och fått i ordning på lite saker och ALLA DESSA papper det är inget roligt (SUCK men men någon måste ju göra det oxå=)!!

Jahapp jag har inte så mycket att skriva idag men ska försöka få ihop lite ändå fast alla dessa ord ploppar upp och ner hela tidern men men så kan de va!!

Hehe när jag tittade på bloggen nu så såg jag att jag hade fått en fråga vilket inte va nån fråga men lite roligt att våran grannes dotter skriver till mej de uppskattar jag VERKLIGEN de är lite roligt med alla grannar här dom är VERKLIGEN trevliga & dom uppskattar att man kommer ibland=).. 

Nu har vi trots allt bott här i 3 veckor & GUUUD vad vi stormtrivs här och naturen är heelt underbar det går inte att beskriva.. Igår fick vi reda på 

att min mamma och bror fick inte huset här i Värmland men dom letar som sagt så vi får hoppas att dom hittar något nu innan hennes sto ska ha föl=) vilket jag LÄÄNGTAR efter att få se.. 

Nu är det sånt riktigt vårväder men vi önskar att det blir bättre med den biten idaghar jag haft migrän & värk i kroppen så jag är bara stolt över att jag geneomgick denna smärtan idag vilket jag inte annars hade gjort:)så ett + åt mej idag hihi..

Sitter i köket & bloggar och tittar ut genom fönstret & ser att fåglarna vill ha mat så de får vi ordna fårglarna ska inte gå hungriga här inte:P man ska bry sej om djuren som finns...

Nu börjar det bli RIKTIGT jobbigt att gå hemma men de är väl något man får ta skulle ju som sagt börja särvux men de är ju trots allt långt att pendla så det blir jobb hos våran hyresvärd istället får bara hoppas att jag börjar snart och allt blir fädigt med papper & alla dessa saker!!

Idag har jag & gubben min varit tsm i 4år & 6 veckor & fler kommer det att bli han är den underbaraste som finns han får mej verkligen på bra humör och han tar mej för den jag är och det är det killar ska göra annars ja vad ska man säga???jo då är dom inga killar:P!!

Nu när jag sitter här & bloggar känner jag hur ögonen vill slockna fast det blir inget med den saken just nu kl är ändå 20.03 så snart äre sängdags för oss oxå lite roligt när det blir mörkt här och gatubelysningen är tänt så ser man inte många som är vakna utan dom flesta kanske är borta eller så sover dom men de är inget jag stör mej på eller ja de är bara lite roligt att se alla grannars belysning eftersom de är olika lampor=))... 

Sitter & lyssnar på DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN- VART JAG MEJ I VÄRLDEN VÄNDER det är min älsklings låt=)det är något som piggar upp en tråkig dag:)...

Nej nu blir det inget mer bloggande först imorrn nu blir det FEJJAN lite innan man ska umgås med sambon & djuren:)Så nu får ni ha det så bra och hoppas ni vill följa bloggen och kommentera så fort ni ser något eller ni undrar över något det får ni gärna göra bloggen är ju till för att ställa frågot och jag ska svara på dom SÅKLART????

XOXO Michelle Viiala

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards