heavenstay

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Åter är helgen med stormsteg!!

Av Michelle Viiala - 8 april 2012 19:38

Tjenixen alla där ute!!

Sitter här framför datorn & bloggar en stund innan jag ska ta & göra vid mig innan sängen.

Idag har det inte skett mycket alls mer än att vi städade nu här på kvällen & åt mat sen blev det att sambon fick ringa hyresvärden pga pelletspannan matar in pellets hela tidern utan uppehåll vilket den inte ska göra så de kom hit en och ordnade det hoppas vi nu på..

Idag fick jag sova till 11.30 vilket jag behövde medans sambon tog datorn & letade efter jobb nr på eniro nere i köket så jag fick sova LÄÄÄNGE:)kände mej helt utvilad och har inte varit lika trött heller idag fast trött är jag ju ändå:).. Kl har nu ändå blivit 10 över 8 & det är väl kanske dags för att kolla lite tve online på datorn & sen försöka gå och sova så man inte är allt för länge uppe ikväll som igår..

Nu har det snart gått 1 månad sen vi flyttade hit ner & det känns helt underbart och allt kanske börjar lösa sig med jobb och så vidare får se när jag börjar på mitt jobb i Ekshärad som vaktmästare och de ska bli såå skönt jag får mina egna tider och får göra hur jag vill näst in till vilket jag uppskattar:)enormt myket.. Igår laddade vi upp skogsbilderna på facebook och de tyckte min mor om vilket jag inte trodde att hon skulle göra men de gjorde hon ändå:).. Våran stora vovve fäller en del just nu så nu får man städa rätt ofta för att de inte ska ligga hundhår på golvena men vi är så noga så det hinner knappt ligga nått där:)eftersom jag är allergisk emot något vilket vi inte fått veta än:(..

Jag skrev lite om känslor och tankar igår och idag kan jag tala om att det är bättre jag kommer ibland i det där med tankar och känslor men det är inte så konstigt pga min uppväxt har varit dramatisk från och till:(men nu hoppas jag på bättring från alla håll.. Nu när jag ändå bloggare en stund så kan jag tala om att jag bloggar inte längre i min migränblogg pga jag har ingen ork med det jag hinner knappt blogga i denna så ja de får bli denna helt enkelt tills jag får tid att börja blogga om migränen och mitt handikapp vilket alla pratar om att dom vill se mej blogga om de och givetsvist ska jag göra det när jag har orken igen..

Detta med att facebook hackare och jävla massa skit börjar nog oroa många yngre och äldre personer eftersom dom vill komma åt kontona och hitta information som dom kan ha användning för så nu MÅSTE man ordna sitt lösenord mitt konto blev ju hackat i mars då innan vi flyttade men den är nu nerstängd pga utav denna händelsen för att inte människor ska råka ut för samma händelse vilket dom kommer att få göra ändå ingenting är omöjligt som sagt.. Idag kollade jag bloggen lite för skojjs skull och det har inte kommit så himla många besökare vilket jag trodde och vad jag vill att de ska komma många som läser har ju min blogg ute på några sidor som sagt... Nu har man börjat prata med lite vänner vilket kan vara roligt för min skull idag fick jag kontakten med en killkompis som jag försökt prata med sen vi flyttade ifrån skåne och han har inte velat snacka med mej eller jo pratat har vi men inte så länge:(vilket jag ville göra men men vänner kommer och går som dom själva vill tydligen...

Nu börjar våren komma med storaaaa STORMSTEG och det känns i luften vilket underbart väder det är från och till sen alla fåglarna som sjunger och hackar då är det vår:)vi va som sagt ute i skogen den 6/4 åhh vilket underbart väder vi fick med oss ut dit och vi gick som allt 4156 steg och brände JÄTTE MÅÅÅNGA calorier och det kändes verkligen:)när man kom hem guud så trött man va och orkade ingenting till att börja med så blev de inte de sista på tårtan:P utan allt jävla kliande i näsan och kroppen så börjar jag undra om jag är allergisk emot skogen:P:P de får jag inte vara!!

Nej nu mina vänner små ska jag ta & mysa med underbaraste gubben någonsin sen ska jag ta och slänge mej i sängen för att sova alla djuren sover nu tydligen dom verka vara tröttare än matte:P:P hehe ha en fortsatt trevlig påsk allesammans den är ju trots allt inte slut än:(:( vill att påsken ska vara över NUUUUUU!!!

XOXO Michelle Viiala till er alla läsare och bloggare!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards