heavenstay

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Söndag ÄNTLIGEEEN

Av Michelle Viiala - 26 februari 2012 16:47

Har en stund över till att blogga en stund innan jag ska börja med maten och sen ta de lungt resten av kvällen. Idag är det då söndag och det är den 26/2-12 och dagarna bara rusar fram som man knappt hinner med att göra saker & ting så man får ta dagarna som dom kommer helt enkelt. Igår fick vi reda på att huset vi skulle titta på den 5 mars det blir ingenting med det pga dom som bodde där hade PLÖTSLIGT skaffat hund så den hade bitit på väggarna så därför får inte vi hyra det just nu men längre fram men så långt vill inte jag vänta men vi ska åka & kolla på ett annat på Onsdag denna veckan kl 15.00 så då får vi helt enkelt se om de blir något annars får man leta vidare och se om man hittar nått... Lägenhet är inget alternativ för mej pga jag måste ha utrymme för att vara fri och sen kunna göra saker som man inte kan göra i en lägenhet sen hatar jag lägenhet så det kan jag glömma helt & hållet.... Förstår inte varför folk är så irreterad,sur och arg på mej jag har inte gjort dom något för att dom ska bete sej som några jävla IDIOTER men men det är deras problem tydligen så räcker inte det jag gör för dom men men kommer snart att strunta i människorna som beter sej så då kan jag lika gärna gå min egen väg för att slippa allt sånt och försöka göra så jag mår bättre det är det enda jag bryr mej om just nu eftersom ingen annan bryr sej om det just nu och aldrig gjort... I denna bloggen skriver jag om allt som faller mej in och vad som händer mej om dagarna,tankar med mera jag behöver skriva av mej om allt som händer mej i mitt liv och detta är det enda sättet att göra det på och det är väl okej så men jag granskar bara sånt som inte stör människorna själv jag skriver liksom sånt som jag kan skriva ut till andra människor och inte om sånt privat... Nu sitter jag i ett sånt vägskäl där jag inte vill göra absolute ingenting utan bara sova och tänka på mej själv men i själva verket vet jag att jag inte kan göra så heller pga mina djur och mitt hälsotillsånd aja de kanske bättrar sej till slut när jag börjar må bättre... Som ni alla kanske vet så har jag flyttat en hel del och jag är sååå trött på det just nu så jag kan skrika ut att jag hatar det så jävla mycket jag behöver lugn i mitt liv vilket jag inte har haft på flera år med bråk,flytt och folk som varit arga på mej från och till när jag sagt som jag tycker och tänker men det är väl det folk ska göra säga vad dom tycker & tänker annars så är dom ju lögnare helt enkelt... Sitter vid datorn och försöker komma på vad som är bra & dåligt i mitt liv just nu och där kan jag komma på rätt mycket men som jag inte vill skriva ut helst jag grubblar rätt mycket på mitt liv och på VAD jag kunde gjort bättre redan från början men som jag inte har gjort än.... Oja jag kommer få fler såna här tillfällen för att skriva sånt om alla som händer mej just nu som jag inte kan säga till personerna i sej men men alla kan inte säga allt till alla om det man kan tänker på eller nått annat.. Sitter fortfarande ute hos mamma & bror eftersom jag inte mår bra i det huset vi hyr pga av olika orsaker så vi får hoppas det ändras snart så jag slipper allt skit och mög som händer mej just nu vilket jag avskyr så mycket att jag inte vill göra nått i över huvudtaget bara stoppa huvudet i sanden och stanna där i miljontals år och sluta tänka och grubbla på vad jag har kunnat göra bättre... Alla kanske känner igen sej när jag beskriver hur jag mår och hur jag har det det är väl inte alla som har såna dagar men det är nog dom flesta ändå men men alla kan inte vara perfekta heller:))... HAHA men men nu får ni alla ha en underbar Söndag för nu ska jag fixa mat sen ska jag försöka hålla ögonen öppna kanske blir en tidig säng idag oxå som igår ska bland annat ordna så jag får utredningen snart angående varför jag mår som jag gör just nu och vissa dagar... Aja nog om mej hoppas ni alla bloggläsare haft en skön helg med solsken och snö som smälter det har vi haft i 1 vecka nu eller mer hejsansvejsan säger jag ifrån NORRLAND :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!! Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda.. Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan o...

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan! Då sitter man här igen & bloggar. Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta. Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av ...

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!! Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller...

Av Michelle Viiala - 25 december 2012 18:15

Hejsan kära vänner och bloggare!! Då sitter man här och bloggar ÄNTLIGEN:)och lyssnar på Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand:). Idag vaknade jag halv tolv tiden och sen har jag hunnit en del med saker som göra ordning till hästarna mockat och...

Av Michelle Viiala - 7 december 2012 09:23

Godmorgon allihopa! Då har man precis vaknat ligger i sängen och tittar ut genom fönstret där snön faller fortfarande. Inatt har det kommit rätt mycket faktiskt:-D. Idag fick jag smset att mitt pass har kommit så det blir nog att hämta ut det idag se...

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards