heavenstay

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Michelle Viiala - 26 januari 2013 17:01

Hejsan allesammans!!

Då är det dags att blogga igen och igår fyllde man 23 år det firades med presenter och tårtor som jag gjorde dom blev faktiskt jätte goda..

Vaknade vid tio tiden idag vi släppte ut hästarna och så sen städade vi på verandan och plockade ihop tvätten som vi skulle ha med oss till mormor.

Vi tvättade och jag satte upp 2 st hyllor som skulle sättas ihop och det blev prat med mormor & så.

Nu är vi hemma och har släppt in hästarna så dom fick komma in nu är det bara vattnet som vi ska gå ner med efter vi ätit och sen ikväll är det myspys på högsta nivå har sån jäkla migrän att ja kan lägga mej ner redan nu:/..

Jag börjar bli riktigt nervös inför måndagen får hoppas dom hittar felet på mej annars vet jag inte VAD JAG GÖR   ..

Idag blev de inget stort inlägg men mer kommer imorgon eftersom jag är såå trött efter dagen så jag önskar er alla en trevlig helg och njut så länge ni kan mina vänner =)...

Hejhoppsan  Michelle is out!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards