heavenstay

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Michelle Viiala - 20 januari 2013 12:17

Tjohejsan!

Då sitter man här igen & bloggar.

Idag är det då Söndag eftermiddag och solen skiner och värmen börjar komma sakta.

Idag så har jag inte gjort så mycket vakna ganska sent eftersom jag sov så dåligt i morse vid 4-5 tiden vakna jag av att det gjorde JÄTTE ont i handen.

I morse fick jag bebis mys med en liten valp på 9 veckor och guuud så söt lilla Kita är hon är en Schäfer tik hon kom hem igår med mamma & bror.

Idag ska jag och mamma åka till stan och handla lite idag hade jag tänkt sortera papper och lite annat får se vad jag hinner med men ska FÖRSÖKA som sagt!!

Nu är det snart 3 månader sen jag va hos läkaren och ingen tid ifrån Karlstad har kommit än och det är bara denna veckan som gäller för den att komma..

På fredag fyller jag 23 år får se vad min älskade man har hittat på =) till mej och han.

I Fredags så va vi och kolla på en lägenhet en 3:a som ligger i Oleby i Torsby den va jätte fin den va nyrenoverad och det fanns både panna och kamin=) så man spar på elen iallafall..

Den 9-10 Feb så är det rally i Hagfors så det blir att sticka iväg på det och sen får vi se vad vi ska hitta på...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva det händer lite väl mycket men glömmer hälften utav allt men jag kan ju skriva lite från och till så fort jag bloggar..

Mormor börjar komma få i ordning på sin lägenhet och hon är överlycklig över att få ordning på allt nu efter många flyttar och allt som skett henne!!

Om 2 månader firar jag och gubben min 5 år ihop och fler blir det Goa börjar bli stor så fort vi hittat något så blir det lättare med allt med hund och katterna och dessutom för mej och <3 mitt..

Nähe nu är det dags att få fart på dagen så önskar er alla en bra dag=) och en riktigt skön kväll..

Tjolahoppsan sa!!!!=)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards