heavenstay

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Michelle Viiala - 15 januari 2013 19:22

Hejsan hoppsan!!

Då sitter man vid datorn och ska FÖRSÖKA blogga lite de jag orkar iallafall.. Idag vaknade jag ungefär vid halv tio och jag låg ett tag för jag frös och hade sååå jäkla ont i mina leder visste inte om jag kunde ställa mej upp eller inte:/.. Denna veckan ska jag försöka hinna med och förändra bloggen lite och ändra lite saker och sen ordna med min Facebook för att få allt i ordning.. Skulle behöva alla papper i ordning men det är meningslöst just ni att ordna dom det får bli när vi kommit in i hus eller Lägenhet.. Idag va jag och min älskade pojke ute på en promenad på ca 1 timme och 20 min sen va han uppe och duschade och nu sitter jag här vid datorn medans han lagat maten. Igår fick jag kontakt med en tjejkompis som jag inte har pratat med sen 2008 sen jag hoppade av skolan så det känns jätte roligt att ha kontakt med henne igen. Har precis ätit mat blodpudding med lingonsylt blev det idag på menyn. Vi håller på och letar boende för fullt eftersom vi vill ha eget och de är ju skönt är ändå glad att mamma finns för mej samtidigt som min mormor är där för mej oavsett vad som händer & sker.. Jag och hjärtat mitt funderar på att skaffa en lägenhet men vi får se hur vi gör angående det der ordnar sej alltid som vi säger och de gör ju det tack och lov.. Imorgon får vi se vad som händer och det är inget som behövs planera just nu men det är skönt när man kan planera och allt! Goa fyllde som sagt 5 år nu den 10 dom börjar bli stora våra älskade tjejer =) djuren är ju människans bästa vän och det stämmer rent ut sagt.. Idag har hag bytt adress på bloggen vilket behövdes man kan behöva förändring både i sättet och i sitt liv det kan uppskattas många gånger från olika håll. Jag & min pojke firar om 2 månader 5 år tillsammans och guuud vad har tiden tagit vägen man blir nästan chockad när man VÄL inser att tiden rinner iväg som man brukar säga när man har roligt och de har vi ganska ofta tycker jag =).. Jag och hjärtat är jätte förkylda men vi hoppas snart att det går över men med mej kan jag kolla upp i himmlen för nu är jag såååå trött på detta elende.. Klockan har hunnit slå halv nio och nu är det dags för mig att umgås med   mitt och mamma sen ska jag faktiskt ut med hundarna och sen hoppar jag ner i sängen för imorgon ska jag iallafall blogga lite mer ska FÖRSÖKA fixa så jag kan ta tid till att blogga lite varje dag inte för jag har så mycket att säga men de kan vara roligt att skriva av sej lite då & då :).. Nu är det kolla på Farmen,hem till gården och Holby city och dricka varmt te till :P MUMS!!!

Godnatt & sov så gott och dröm sött bloggare & bloggläsare samt mina underbara

vänner ni vet vilka ni är Tjohejsanhoppsan!! =).  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm a just a dreamer a dreamer in my life time after time

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards